Tα εργαστήρια «Food RIS Consumer Engagement Labs», έχουν σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων, και απευθύνονται σε ομοειδείς ομάδες καταναλωτών καθώς και εταιρείες τροφίμων με ίδιες ανάγκες, που αντιμετωπίζουν κοινές προκλήσεις. Στα εργαστήρια συλλέγονται πληροφορίες, προτιμήσεις και ιδέες από τους καταναλωτές για τη δημιουργία καινοτόμων τροφίμων. Το έργο αξιοποιεί γνώσεις από την ανθρωπολογία, τις κοινωνικές επιστήμες, τη ψυχολογία, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και των ειδικών στη διαχείριση της καινοτομίας σε συνδυασμό με εμπειρίες και γνώσεις των βιομηχανιών τροφίμων.
Στην πρώτη φάση του έργου πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια σε καταναλωτές άνω των 65 ετών από τις χώρες που συμμετέχουν στο έργο. Στη δεύτερη φάση του προγράμματος στα εργαστήρια συμμετείχαν επιχειρήσεις του τομέα της μεταποίησης τροφίμων, διανομής ή συσκευασίας.
Σήμερα το έθιμο των φωτιών σε Φλώρινα, Πρέσπες, Άργος Ορεστικό και Σιάτιστα Κοζάνης
Τα εργαστήρια προσφέρθηκαν διαδικτυακά και συντονίστηκαν από καθηγητές του Perrotis College. Οι συμμετέχοντες καθηγητές, έλαβαν μέρος σε εξειδικευμένη εκπαίδευση στην μεθοδολογία και στα εργαλεία τα οποία αναπτύχθηκαν από το U of Warsaw για το σκοπό αυτό.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Μετάλλαξη Όμικρον: Συναγερμός από τον ΠΟΥ – Tι ζητά από τις κυβερνήσεις
- Γυναικοκτονία στη Θεσσαλονίκη: Την σκότωσα επειδή με απατούσε λέει ο 49χρονος
- Αποκάλυψη: Ο πρίγκιπας Κάρολος ανησυχούσε για το χρώμα του μωρού των Χάρι και Μέγκαν
- Κορονοϊός – μετάλλαξη Όμικρον: Τι μέτρα θα φέρει στην Ελλάδα – Πότε θα ξέρουμε την επίδραση της
- Αποκάλυψη: Τα νέα ποσά σύνταξης και προσωπικής διαφοράς για 550.000 παλαιούς συνταξιούχους [πίνακες]
- Μιχάλης Ζαμπίδης: Το βίντεο από τη στιγμή που «έπιασε» τους επίδοξους ληστές
- Σάλος από τις δηλώσεις ιερέα: Τα εμβόλια mRNA δεν είναι εμβόλια [βίντεο]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr