Ειδικότερα, η δυνατότητα εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους των νησιών του Ιονίου καθώς και τους κατοίκους των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 σε όλη την επικράτεια.
Επιπλέον, με την προσθήκη τεσσάρων ακόμα διαδικασιών αυξάνονται σε 16 οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ.
Οι τέσσερις νέες διαδικασίες είναι:
1. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
2. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
3. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
4. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών
Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο για τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.
Πέρα από τις τέσσερις διαδικασίες που προστίθενται σήμερα, οι υπόλοιπες 12 διαδικασίες που ήδη παρέχονται από το myEFKAlive είναι οι εξής:
Φως στο Τούνελ για Αμαλιάδα: Οι καυτές αποκαλύψεις της Νικολούλη - Τι λέει ο πατέρας του Παναγιωτάκη
1. Επίδομα ασθενείας
2. Επίδομα μητρότητας
3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
6. Ασφαλιστική Ικανότητα
7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
8. Απογραφή Ασφαλισμένου
9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
10. Βεβαίωση Απογραφής
11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Ανατροπή στον βιασμό της 8χρονης στην Ρόδο – Συγγενής έστησε σκευωρία για να εξαπατήσει τη μάνα
- Οι πίνακες του επανυπολογισμού και οι νέες συντάξεις με τις πραγματικές αυξήσεις από το 2023
- Σύνοδος Κορυφής Μητσοτάκη, Σίσι, Αναστασιάδη στην Αθήνα – Στρατηγική συμμαχία στη Μεσόγειο
- Πολιτική Προστασία: Drone και ραντάρ για πλημμύρες, δασοκομάντος για φωτιές
- Κορονοϊός: «Θερίζει» στους ανεμβολίαστους νέους – Η μάχη στις ΜΕΘ συνεχίζεται…
- Ντόρα Μπακογιάννη: Πως έμαθε ότι έχει καρκίνο – «Νιώθω αποφασισμένη για αυτή τη νίκη»
- Συναγερμός για το κτίριο της Βουλής: Ρήγματα και κενά που απειλούν με καταρρεύσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr