Για 300 επιθέσεις εναντίον Πακιστανών με περίπου 900 θύματα έκανε λόγο στην κατάθεση του ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας στη δίκη για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής, ο πρόεδρος της πακιστανικής κοινότητας Javed Aslam.
Όπως τόνισε οι δράστες των επιθέσεων μετά το 2010 δρούσαν φορώντας μπλούζες της Χρυσής Αυγής , «το δήλωναν ότι είναι Χρυσή Αυγή» ενώ έκανε ειδική μνεία στις προεκλογικές καμπάνιες του κόμματος κατά την διάρκεια των οποίων «το έλεγαν ότι θα μας διώξουν γιατί είμαστε “σκουπίδια”, όπως το έλεγαν και στην Βουλή» και συμπλήρωσε πως «μέχρι το 2012 δεν είχε γίνει ούτε μία σύλληψη και αυτό είναι το μεγάλο μας παράπονο».
Απαντώντας σε ερώτηση της υπεράσπισης της βουλευτή Ελένης Ζαρούλια σχετικά με το «τι είναι ρατσισμός;» ο μάρτυρας απάντησε: «Εγώ κατάλαβα τον ρατσισμό το 2010 από αυτούς που μας χτύπαγαν και μας λέγανε “σκουπίδια” και πως αυτοί ήταν καλύτεροι. Μετά το 2011 ήρθαν και τα μαχαίρια και έμαθα τον φασισμό».
Ο πρόεδρος της Πακιστανικής κοινότητας αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα περιστατικά όπως η δολοφονία του εργάτη Σαχζάτ Λουκμάν, για την οποία έχουν καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη οι Διονύσης Λιακόπουλος και Χρήστος Στεργιόπουλος, οι οποίοι δικάζονται και ως μέλη εγκληματικής οργάνωσης.
Επιπλέον, ο μάρτυρας αναφέρθηκε σε επιθέσεις που είχαν σημειωθεί στη Νίκαια, στον Ασπρόπυργο και στον Άγιο Παντελεημονα σε μαγαζιά που είχαν συμπατριώτες του αλλά και σε τζαμιά που διατηρούσαν σε διάφορες περιοχές ενώ τόνισε πως αρκετοί αστυνομικοί ανέχονταν ή ενεργούσαν αντίστοιχα με τους χρυσαυγίτες όπως το 2009 οταν συμπατριώτης του “έσβησε” στο ΑΤ Νίκαιας. Σύμφωνα με καταγγελίες ο θάνατος προήλθε από βασανιστήρια, ωστόσο η υπόθεση έχει τεθεί στο αρχείο καθώς σύμφωνα με την ΕΛΑΣ δεν προέκυψαν ευθύνες αστυνομικών.
Στο δικαστήριο κατέθεσε και ο επί οκτώ χρόνια πρόεδρος της τανζανικής κοινότητας Francis Salum ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε επίθεση που είχε δεχθεί ο χώρος των γραφείων της, το 2012, όταν ομάδα Τανζανών που βρισκόταν εκεί είχε εγκλωβιστεί από κάποιους μαυροφορεμένους με σβάστικες πάνω στις μπλούζες τους που είχαν συγκεντρωθεί απέξω.