Ο κ.Παντής στον χαιρετισμό του, στο συμπόσιο που είχε θέμα “Εκπαίδευση προσφυγοπαίδων: τρέχοντα ζητήματα και προτάσεις”, έκανε επίσης λόγο για “προβλήματα που δημιουργήθηκαν από ομάδες που παίζανε πάνω στις φοβίες των γονιών”.
Έγκλημα στην Εύβοια: Προφυλακίστηκε και ο 29χρονος γαμπρός για τη δολοφονία του 66χρονου
Από την πλευρά του, ο επίκουρος καθηγητής ΑΠΘ, Γιώργος Αγγελόπουλος, αναφέρθηκε στην απουσία σχολικών αιθουσών για φοίτηση σε πρωινή ζώνη και στη “μη πρόβλεψη συστηματικής καμπάνιας ενημέρωσης”, γύρω από την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων.
Για την αίσθηση του προσωρινού που βιώνουν όλοι οι πρόσφυγες και στις δυσκολίες που αυτή συνεπάγεται,ως προς την ένταξη στην εκπαίδευση, μίλησαν στη συνέχεια οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο συμπόσιο. “Δεν έχουμε τις κανονικότητες της τυπικής εκπαίδευσης”, είπε χαρακτηριστικά ο καθηγητής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Γιώργος Μαυρομμάτης.
Σημειώνεται, ότι το ΕΠΑΔΙΠΕ αποτελεί επιστημονικό φορέα που από το 2008 αναπτύσσει πολύπλευρη δραστηριότητα, σε πανελλήνιο επίπεδο, στο πεδίο της διαπολιτισμικής παιδείας και της σχολικής εκπαίδευσης, εδρεύει στο ΑΠΘ και οι δράσεις του τελούν υπό την αιγίδα της Φιλοσοφικής Σχολής.