Υπενθυμίζεται ότι η πυρκαγιά που ξέσπασε στο πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο Πάτρα-Ανκόνα στις 28 Δεκεμβρίου του 2014, προκάλεσε τον θάνατο 11 ανθρώπων ενώ, επισήμως, υπάρχουν ακόμη δεκαοκτώ αγνοούμενοι.
Κλήρωση Eurojackpot (19/11): Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κληρωτίδα
H Codacons, που εκπροσωπεί κάποιες από τις οικογένειες των θυμάτων, προσθέτει ότι «στην έκθεση των πραγματογνωμόνων υπάρχουν ανησυχητικά ερωτήματα και θλιβερές επιβεβαιώσεις». Τονίζει, δε, όπως γράφει η εφημερίδα La Repubblica, ότι ήταν εντυπωσιακά μικρός ο χρόνος από τη στιγμή που σημάνθηκε αντιπυρικός συναγερμός, μέχρι τη μεγάλη επέκταση της πυρκαγιάς και αφήνει να εννοηθεί ότι, ίσως, ο αριθμός ψυγείων των φορτηγών που είχαν συνδεθεί με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου, ήταν υπερβολικά μεγάλος.
Στη γέφυρα τέσσερα, αποκαλύπτει η ιταλική ένωση καταναλωτών «υπήρχαν, πιθανώς, περισσότερα αυτοκίνητα απ΄ό,τι διαθέσιμες πρίζες». Η Codacons προσθέτει, δε, ότι η γεννήτρια εκτάκτου ανάγκης έπαψε να λειτουργεί ακριβώς τη στιγμή που χρειαζόταν. Στο δημοσίευμα της εφημερίδας La Repubblica, με αναφορά στην πραγματογνωμοσύνη, αναφέρεται, επίσης, ότι «υπήρξαν πολλές παραβάσεις των καθηκόντων που είχαν ανατεθεί στο πλήρωμα» και «στη φάση φόρτωσης και τοποθέτησης των αυτοκινήτων» στα γκαράζ.
Η συγκεκριμένη πραγματογνωμοσύνη θα συζητηθεί και θα αναλυθεί σε δεκαεπτά, συνολικά, δικάσιμους οι οποίες θα ξεκινήσουν στην Απουλία στις 20 Μαρτίου.