Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «τις ώρες αιχμής, η πλατφόρμα χρησιμοποιείται κάθε δευτερόλεπτο από 7.000 πολίτες, ταυτοχρόνως. Ήδη, η ΗΔΙΚΑ προχωράει στην επέκταση της δυναμικότητας του συστήματος, ώστε να αποφευχθούν ακόμη και οι ολιγόλεπτες καθυστερήσεις, που παρουσιάζονται ορισμένες στιγμές.
Από την έναρξη λειτουργίας μέχρι σήμερα, Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017, στις 16:00 μ.μ., είχαν επισκεφθεί την ιστοσελίδα 1.679.220 πολίτες, εκ των οποίων οι 56.231 συμπλήρωσαν τα στοιχεία τους. Στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι ενδιαφερόμενοι συνεχίζουν να υποβάλουν τις αιτήσεις οι ίδιοι. Ειδικότερα, 49.426 πολίτες υπέβαλαν μόνοι τους την αίτηση, 4.614 μέσω ΚΕΠ και 2.191 μέσω δήμων. Στον ιστότοπο του προγράμματος https://keaprogram.gr, όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πλήρες πληροφοριακό υλικό, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς και το οποίο απαντά σε ερωτήματα που έχουν τεθεί από πολίτες.
Πολυτεχνείο: «Αστακός» το κέντρο, επί ποδός 5.500 αστυνομικοί - Ποιοι δρόμοι και ποιοι σταθμοί του μετρό κλείνουν
Οι λειτουργοί των δήμων και των ΚΕΠ ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για όποια νέα ερωτήματα προκύπτουν και τις απαντήσεις τους. Οι ίδιοι λειτουργοί μπορούν να επικοινωνούν σε καθημερινή βάση είτε με την ΗΔΙΚΑ είτε με τις υπηρεσίες του υπουργείου για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει. Επομένως, υπερβολές που ακούγονται σε ΜΜΕ για τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, για τον υπερβολικό φόρτο σε ΚΕΠ και δήμους, για πρόγραμμα που έχει αφεθεί στην τύχη του, δεν αληθεύουν».
Επίσης, στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής: «Οι αιτήσεις είναι προσυμπληρωμένες και η πλατφόρμα ιδιαίτερα φιλική στο χρήστη, προκειμένου ο ίδιος ο πολίτης να μπορεί συμπληρώσει την αίτηση μόνος του. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται και από τα μέχρι στιγμής στοιχεία. Οι πολίτες που προσέρχονται στα ΚΕΠ δεν χρειάζεται να προσκομίζουν κανένα δικαιολογητικό.
Δεδομένου ότι η αίτηση είναι προσυμπληρωμένη, μόνον αν απαιτηθεί κάποια τροποποίηση των στοιχείων της, χρειάζεται η προσκόμιση δικαιολογητικών και η αίτηση εξετάζεται μόνον από τους λειτουργούς των δήμων.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να διευκολύνει τον πολίτη, το λειτουργό του ΚΕΠ και το λειτουργό του δήμου. Είναι ένα πρόγραμμα που στηρίζει, όσους έχουν ανάγκη».