Πρόκειται για δύο αλλαγές που ενσωματώθηκαν έπειτα από προτάσεις κομμάτων και φορέων στο νομοσχέδιο του ΥΠΟΜΕ για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και τη Μικροκινητικότητα.
Σημειώνεται ότι οι διατάξεις του νομοσχεδίου αναφορικά με το κράνος σε όσους χρησιμοποιούν πατίνια (e-scooters), τροχοπέδιλα (rollers), τροχοσανίδες (skate boards), αυτοεξισορροπούμενα προσωπικά οχήματα κ.λπ. προέβλεπαν τη σύστασή του.
Αναφορικά με τις ισοδυναμίες για το δίπλωμα κατηγορίας Α1 (125 cc), τα υποχρεωτικά μαθήματα αυξάνονται από 3 που προέβλεπε το σχέδιο νόμου σε 5, ενώ διατηρούνται οι διατάξεις που αφορούν την κατοχή άδειας οδήγησης αυτοκινήτου τουλάχιστον 6 χρόνια και τη συμπλήρωση του 27ου έτους της ηλικίας τους.
«Θα γίνει δεκτή λοιπόν η πρόταση ορισμένων φορέων αλλά και βουλευτών, και τα υποχρεωτικά μαθήματα θα αυξηθούν από τρία σε πέντε.
Με αυτόν τον τρόπο πιστεύω ότι καθιστούμε το θεσμικό πλαίσιο ακόμη πιο αυστηρό, μη ξεχνώντας ότι είναι ήδη το πιο αυστηρό πλαίσιο στην Ευρώπη», τόνισε μεταξύ άλλων από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
-
Πέθανε ο σπουδαίος λαϊκός συνθέτης Τάκης Μουσαφίρης
-
Γρηγοριάδης: Ο Κουφοντίνας είναι πλέον βαρυποινίτης και όχι… τρομοκράτης!
-
Υπόθεση Λιγνάδη: Κατέθεσε στον ανακριτή ένας από τους μηνυτές – Ήρθε από τη Σουηδία στην Ελλάδα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr