Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, η υπουργός Παιδείας ζήτησε προτάσεις σχετικά με τις αντιρρήσεις που εκφράζει η ομοσπονδία χωρίς όμως να πάρει απαντήσεις, ενώ από την πλευρά της ΟΛΜΕ δεν έλαβαν τις διευκρινίσεις που επιθυμούν στα θέματα που τους ενδιαφέρουν.
Στα θετικά που προέκυψαν από τη συζήτηση είναι η επιβεβαίωση της κ. Κεραμέως ότι η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν χρόνιες ελλείψεις στον χώρο της εκπαίδευσης.
Στο θέμα της αξιολόγησης, το οποίο αποτελεί αγκάθι στις σχέσεις των δύο πλευρών, η ΟΛΜΕ αρνείται να συμμετάσχει στη διαδικασία της αξιολόγησης των σχολείων, με την ομοσπονδία να αναφέρει ότι το 87% των καθηγητών έχει προχωρήσει σε απεργία-αποχή από τις συνεδριάσεις που ορίζονται μετά από κάλεσμα του διευθυντή σχολείου ώστε να πραγματοποιηθεί η αυτοξιολόγηση, χωρίς όμως να απέχει από τα εκπαιδευτικά και διοικητικά του καθήκοντα.
Μέρος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητάει διάλογο από μηδενική βάση αναφέροντας ότι είναι ανοιχτοί στην αξιολόγηση, όχι όμως με τη μορφή την οποία έχει θεσπίσει το υπουργείο Παιδείας.
Η ομοσπονδία στα περισσότερα θέματα που έθεσε προς την υπουργό, μεταξύ των οποίων και η αναστολή της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων, επικαλέστηκε την πανδημία, σημειώνοντας ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν και σε πρακτικό επίπεδο οι πρωτοβουλίες της πολιτικής ηγεσίας.
Στον αντίποδα, η κ. Νίκη Κεραμέως τόσο στη συζήτησή τους όσο και κατά καιρούς σε δημόσιες τοποθετήσεις της έχει αναφέρει ότι δεν μπορεί η πανδημία να παγώσει τις προγραμματισμένες εξελίξεις, τις οποίες προωθεί κανονικά, προσαρμοζόμενες όμως στις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Έλληνες μαθητές: Όλη ημέρα στο κινητό, αλλά χαμηλές ψηφιακές επιδόσεις
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Νίσυρος: Γιατί γέμισε με κρατήρες και ρωγμές στο έδαφος [βίντεο]
Επίθεση με μπογιές κατά του Ιδρύματος Γουλανδρή
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr