Χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, αποβιβάστηκε στη στάση Πικροδάφνη.
Οπως τόνισε ο κ. Καραμανλής, «πριν λίγο καιρό ξεκινήσαμε ξανά τα δρομολόγια του τραμ στο Σύνταγμα, τώρα ξεκινήσαμε πάλι και τα δρομολόγια στο Φάληρο μέχρι το ΣΕΦ, σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε και την επέκταση προς Πειραιά, ενώ αναβαθμίζουμε τον υπάρχοντα στόλο προσθέτοντας 25 νέους συρμούς με τη χρηματοδοτική συμβολή από το ΠΕΠ Αττικής».
Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη
Εν τω μεταξύ, ενεκρίθη από το υπουργείο Υποδομών το τεύχος πρόσκλησης της Β’ Φάσης του διαγωνισμού για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Αξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, κόστους 180 εκατομμυρίων ευρώ, που θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Σε συνέχεια του αποτελέσματος της Α΄ Φάσης, προκρίθηκαν στη Β’ Φάση όλοι οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, oι: Αβαξ, Ακτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.
Τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Συναγερμός στην Καλλιθέα – Εγγονός επιτέθηκε και μαχαίρωσε τη γιαγιά του
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr