Οι καταγγελίες έγιναν επειδή, κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, η επιχείρηση υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά την διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της.
Επιπλέον, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Tο υπουργείο ενημερώνει τους καταναλωτές, οι οποίοι θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής, ότι το ποσό της προκαταβολής που καταβάλουν στις επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.
Επίσης, οι καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης, υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν.
Κίνηση τώρα: Νέο κύμα εκδρομέων - «Μπούκωσε» η Αττική Οδός, μεγάλες καθυστερήσεις
Κορωνοϊός: Ποια είναι τα νέα πιο σκληρά μέτρα που έρχονται για «πορτοκαλί» και «κόκκινες» περιοχές
Αυτά είναι τα 15 SOS για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ»
Οικογενειακή τραγωδία στη Δράμα: Σκότωσε την μητέρα του μετά από καβγά
Μάσκα στο αυτοκίνητο: Πότε την φοράμε και πότε όχι
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr