Οπως υποστήριξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, «ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν ήταν βέλτιστος, καθώς δεν είχαν προβλεφθεί μηχανήματα για τροφοδοσία καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου και για το λόγο αυτό προχώρησαν σε μερικό ανασχεδιασμό του έργου».
Τον Απρίλιο, πάντως, θα ξεκινήσει σταδιακά να εφαρμόζεται το έργο, ενώ μαζί με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα χρησιμοποιούνται και τα χάρτινα εισιτήρια που ισχύουν σήμερα «αν και θα μπορούσε σταδιακά να ξεκινήσει η εφαρμογή από τον Ιανουάριο το έργο θα πάει λίγο πίσω, ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και νέος συμπληρωματικός διαγωνισμός για τον προαστιακό σιδηρόδρομο αλλά και για τα μηχανήματα για κάποιους σταθμούς που δεν είχαν προβλεφθεί από τον πρώτο διαγωνισμό».
Αγρίνιο: Σήμερα απολογείται ο φονιάς - Τι αναμένεται να υποστηρίξει
Την ίδια στιγμή, ο ΟΑΣΑ περιμένει την πρόσληψη των 800 υπαλλήλων που θα στελεχώσουν την εταιρία και θα απορροφηθούν στις κενές θέσεις. Οι 21 ελεγκτές που εργάζονται αυτή τη στιγμή στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Αθήνας είναι αδύνατον να αποτρέψουν το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, με αποτέλεσμα να έχουν ζητηθεί ήδη 160 άτομα ως ελεγκτές.
Να υπενθυμίσουμε πως με το νέο σύστημα θα υπάρχουν δύο τύποι καρτών. Η μία θα είναι πλαστική, με μορφή πιστωτικής κάρτας, και θα φέρει επεξεργαστή στον οποίο θα μπορούν να «φορτώνονται» τα κόμιστρα. Θα υπάρχει επίσης και η χάρτινη κάρτα που θα αφορά εκείνους που κάνουν περιορισμένες διαδρομές.
Μ. ΞΥΠΝΗΤΟΥ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου