Όπως κατέγραψε η έρευνα της MRB το 62,1% δηλώνει ότι παρακολουθεί περισσότερη τηλεόραση σε σύγκριση με πριν (24,7% το ίδιο, 7,7% λιγότερο, 4,5% καθόλου τηλεόραση), ενώ στην προηγούμενη μέτρηση της MRB την ίδια απάντηση έδωσε το 54,9% (35,2% το ίδιο, 6,6% λιγότερο και 3,3% καθόλου).
Στην ερώτηση «Τι επιθυμείτε να κάνετε μετά την κρίση;», όταν δηλαδή θα αρχίσει η σταδιακή άρση των περιορισμών, η κοινή γνώμη απαντά ότι θέλει να πάει στο κομμωτήριο (35%), διακοπές στο εσωτερικό (28%), να αγοράσει ρούχα και παπούτσια (20%), να κάνει περιποίηση ομορφιάς (13%), να πάει αεροπορικό ταξίδι στο εξωτερικό (12%), να αγοράσει ηλεκτρικές συσκευές (11%), να πάει διακοπές στο εξωτερικό (11%), να πάει αεροπορικό ταξίδι στο εσωτερικό (9%), να αγοράσει έπιπλα/ εξοπλισμό σπιτιού (8%), να αγοράσει αυτοκίνητο (4%), να κάνει ιδιωτική ασφάλεια (4%).