Σύμφωνα με πληροφορίες του eleftherostypos.gr, το ΣτΕ έκανε δεκτές τις προσφυγές που έκαναν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom, με τις οποίες ζητούσαν να μπει στον… πάγο ο διαγωνισμός του έργου, ωσότου εκδικαστούν οι κύριες προσφυγές που έχουν υποβάλει ως προς την αξιολόγηση των τεχνικών φακέλων των προσφορών τους από την Αττικό Μετρό.
Καιρός: Χειμώνας μέχρι και την Κυριακή - Που θα χιονίσει στην Αττική - Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία
Σύμφωνα με πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί το διατακτικό σκέλος της απόφασης του ΣτΕ επί των ασφαλιστικών μέτρων, ενώ τον επόμενο μήνα θα δημοσιευθεί το σκεπτικό της απόφασης του ανώτατου ακυρωτικού δικαστηρίου.
Όπως επισημαίνουν πάντως πηγές από την Αττικό Μετρό, το ενδεχόμενο νέων καθυστερήσεων στη δημοπράτηση του έργου θα αποτελέσει σοβαρό πλήγμα για την κατασκευαστική αγορά και την οικονομία.
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή (α’φάση), είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).