Αντίστοιχα, στον «Ευαγγελισμό», που λειτουργούν και από δύο εργαζομένους (πρωί-βράδυ), το ποσοστό ανέρχεται στο 25%. Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός, προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό, αναμένεται να προχωρήσει στην κατασκευή δέκα νέων εκδοτηρίων εισιτηρίων από την ΟΣΥ, τα οποία θα τοποθετηθούν σε διάφορα κεντρικά σημεία του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ εντός του πρώτου εξαμήνου, ώστε να αυξηθεί η υπάρχουσα διαθεσιμότητα πώλησης κομίστρων.
Τα ανοιχτά εκδοτήρια σε σταθμούς της ΣΤΑΣΥ ανέρχονται πλέον σε 26 από 21 που ήταν μέχρι πρότινος. Πιο συγκεκριμένα:
Γραμμή 1: Πειραιάς, Κηφισιά, Αττική, Κάτω Πατήσια και Ομόνοια. Προστέθηκε η Βικτώρια.
Γραμμή 2: Ανθούπολη, Σύνταγμα, Ακρόπολη, Σταθμός Λαρίσης, Συγγρού Φιξ, Νέος Κόσμος, Δάφνη, Ελληνικό. Προστέθηκε το Πανεπιστήμιο.
Γραμμή 3: Αγία Μαρίνα, Μοναστηράκι, Αμπελόκηποι, Δουκίσσης Πλακεντίας, Αεροδρόμιο. Προστέθηκαν Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής και Αιγάλεω.
Τραμ: Αγία Φωτεινή (Νέα Σμύρνη), Μουσών (Νέο Φάληρο), ΣΕΦ.
Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα είχε προκληθεί αλαλούμ στην είδηση ότι θα επανέλθουν στις αρχικές τους θέσεις 21 εργαζόμενοι, με τους συνδικαλιστές να αποφασίζουν μειοψηφικά να σηκώσουν χειρόφρενο φέρνοντας έτσι κυκλοφοριακό κομφούζιο και μεγάλη ταλαιπωρία στους χρήστες των ΜΜΜ.
ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΣΟΔΑ (Ιανουάριος 2020)
«Ευαγγελισμός»: 420.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ23/11/2024|22:30Μαρκόπουλο: Βίντεο ντοκουμέντο από τις κινήσεις των δραστών λίγο πριν τη δολοφονία του 5χρονου
«Πανεπιστήμιο»: 286.000 ευρώ
«Αιγάλεω»: 360.000 ευρώ
«Βικτώρια»: 182.000 ευρώ
«Μέγαρο Μουσικής»: 256.000 ευρώ
Δράσεις
Ενας από τους πονοκέφαλους που αντιμετώπιζαν οι χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ήταν ότι για να εκδώσουν ηλεκτρονικό εισιτήριο σε μηχάνημα θα έπρεπε να τοποθετήσουν κέρματα, καθώς δεν υπήρχε η πρόβλεψη να δοθούν ρέστα 5 ή 10 ευρώ για χαρτονομίσματα 20 και 50 ευρώ και έτσι γέμιζαν ψιλά μερικοί επιβάτες μέχρι εκ των πραγμάτων να αδειάσουν τα αποθεματικά. Τώρα αυτό αλλάζει, αφού το σύστημα αναβαθμίζεται, ενώ θα υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την αύξηση των ΑΜΕΚ σε σταθμούς του μετρό και του ΤΡΑΜ.
Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα φόρτισης και ανώνυμων καρτών από την ιστοσελίδα και από κινητά με τεχνολογία NFC. Πλέον, θα μπορούν και οι κάτοχοι ανώνυμων καρτών να φορτίζουν τις κάρτες τους από την ιστοσελίδα athenacard.gr και από κινητά με τεχνολογία NFC, αποφεύγοντας τυχόν αναμονές σε εκδοτήρια ή ΑΜΕΚ.
Ταυτόχρονα, θα δοθεί η δυνατότητα επέκτασης της ημερομηνίας λήξης των δικαιωμάτων μετακίνησης και από τα Αυτόματα Μηχανήματα Εκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) και θα αυτοματοποιηθεί ο έλεγχος των δικαιωμάτων για τους δικαιούχους ελεύθερης και με μειωμένους τύπους κομίστρου μετακίνησης, δηλαδή ΑμεΑ, φοιτητές, πολύτεκνους κ.λπ. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως δεν θα χρειάζεται πλέον η φυσική παρουσία των δικαιούχων στα εκδοτήρια, αφού η ανανέωση της ισχύος των καρτών όσων δικαιούνται μειωμένο ή μηδενικό κόμιστρο θα γίνεται από τα αυτόματα μηχανήματα.
Μέχρι σήμερα, πάντως, οι πολίτες που έχουν στην κατοχή τους προσωποποιημένες κάρτες είναι 1,8 εκατ., ενώ ανώνυμες χρησιμοποιούν 1,1 εκατ. επιβάτες. Τα εισιτήρια που εκδίδονται καθημερινά υπολογίζονται περί τις 75.000.
190 πλατφόρμες για ΑμεΑ
Σε ένα βήμα, προκειμένου τα ΑμεΑ να μην ταλαιπωρούνται και κατά τη μετακίνησή τους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προχωρά ο ΟΑΣΑ τοποθετώντας ειδικές προεξοχές σε 190 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ. Πρόκειται συγκεκριμένα για την αξιοποίηση πόρων ύψους 700.000 ευρώ, τα οποία ζήτησε από το ΕΣΠΑ για την κατασκευή νέων ειδικών προκατασκευασμένων προεξοχών σε στάσεις με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα ΜΜΜ για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.
Με δεδομένο πάντως ότι η διευκόλυνση των μετακινήσεων για τα άτομα με αναπηρία αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ , ο Οργανισμός έχει τοποθετήσει μέχρι σήμερα ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές (πλατφόρμες) σε 260 στάσεις για την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση.
Οι στάσεις αυτές θα βρίσκονται κυρίως γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ Νίκο Αθανασόπουλο και έχοντας ως δεδομένο ότι οι σταθμοί Μέσων Σταθερής Τροχιάς είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, με το έργο αυτό θα καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης των ΑμεΑ.
Από την έντυπη έκδοση