Φωτογραφίες- ντοκουμέντο από τις τελευταίες στιγμές του Παντελή Παντελίδη πριν από το μοιραίο, φέρνει στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».
Όπως βλέπετε και εσείς, ο τραγουδιστής που στις 18 Φεβρουαρίου έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, τους φίλους του και τους χιλιάδες φανς του, βρισκόταν σε διαμέρισμα της Γλυφάδας και έπαιζε χαρτιά με την παρέα του…
Ανάμεσα στους παριστάμενους διακρίνονται η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου.
Ο Παντελής Παντελίδης, φαίνεται να αγωνιά για το αν θα κερδίσει, ενώ στο τραπέζι το αλκοόλ ρέει άφθονο. Αυτές οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας μισή ώρα πριν ο τραγουδιστής βρει τραγικό θάνατο.
Εκτός από το χαμηλό ποτήρι που βρίσκεται δίπλα του, υπάρχει και ένα δεύτερο από το οποίο ενδεχομένως η 21χρονη Φρόσω έπινε σαμπάνια.
Τι αποκαλύπτει ο δικηγόρος της οικογένειας του Παντελίδη
Ο Χαράλαμπος Λυκούδης, μιλώντας στην εφημερίδα, αναφέρει πως η υπόθεση όχι μόνο δεν έκλεισε αλλά μόλις τώρα άνοιξε! Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε «εσείς φέρνετε στη δημοσιότητα ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο. Φωτογραφίες που εμφανίζουν τις δύο συνεπιβαίνουσες να κάθονται δίπλα στον Παντελή, στο τραπέζι που παίζει χαρτιά τη νύχτα. Εάν αληθεύει ότι οι δύο δεν γνώριζαν εάν ήπιε ο Παντελής επειδή αυτές κάθονταν σε άλλο χώρο της οικίας, ποιος λέει την αλήθεια; Αυτές ή οι φωτογραφίες; Έχουν λοιπόν ή όχι σκοπιμότητα οι καταθέσεις τους;».
Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα υποστηρίζει ο ίδιος, η οικογένεια του τραγουδιστή γνωρίζει πως ο Παντελής δεν είχε συναισθηματική σχέση με καμία από τις δύο κοπέλες! Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι «τα όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν περί συναισθηματικών δεσμών δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Η οικογένεια λόγω των στενών δεσμών που διατηρούσαν ανέκαθεν τα μέλη της μεταξύ τους, είναι σε θέση να γνωρίζει τους πραγματικούς και αισθηματικούς δεσμούς του Παντελή, στους οποίους και δεν συμπεριλαμβάνονται οι δύο κοπέλες».
Ο Χαράλαμπος Λυκούδης, τέλος ξεκαθαρίζει πως την οικογένεια του τραγουδιστή δεν την αφορά το δήθεν ενδιαφέρον και η δήθεν συμπαράσταση, κάποιων, οι οποίοι και έχουν ως μοναδικό σκοπό την προβολή μέσα από τον τραγικό θάνατο του Παντελίδη.