Για την ώρα φαίνεται πως οι δύο μεγάλοι μονομάχοι δεν έχουν εισέλθει σε μια διαδικασία πλειοδοσίας αφού προσφέρουν στους μετόχους της «Σουρωτή» 1 ευρώ ανά μετοχή.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως: «Σε συνέχεια διαρκών και έντονων εκκλήσεων της τοπικής κοινωνίας, των εργαζόμενων και των μικρομετόχων της «ΣΟΥΡΩΤΗ», ο όμιλος του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη, αποφάσισε να προχωρήσει στην απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της.
Κύριος στόχος της επένδυσης είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της «ΣΟΥΡΩΤΗ» με απόλυτο σεβασμό στην ελληνικότητα της, στα τοπικά χαρακτηριστικά της και η συμβολή της στην ευημερία της περιοχής και των κατοίκων της.
Καιρός: Χειμώνας μέχρι και την Κυριακή - Που θα χιονίσει στην Αττική - Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία
Με σεβασμό στα 100 χρόνια της ιστορίας της, με πίστη στην αξία καθώς και στις διεθνείς αναπτυξιακές δυνατότητες των προϊόντων της εταιρείας «ΣΟΥΡΩΤΗ», θα δημιουργηθούν πολλαπλές συνέργειες στο ευρύτερο φάσμα των επιχειρήσεων του ομίλου του Ιβάν Σαββίδη στις χώρες όπου αυτές δραστηριοποιούνται».
Όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση «Οι μέτοχοι της εταιρείας «ΣΟΥΡΩΤΗ» θα έχουν την δυνατότητα να προσέρχονται από την Τρίτη 1/11 και για όλες τις εργάσιμες μέρες εώς και την Τρίτη 8/11 και ώρες 12.00-20.00 στο Makedonia Palace, προκειμένου να μεταβιβάσουν τις μετοχές τους εφόσον το επιθυμούν. Η διαδικασία αγοράς των μετοχών θα ολοκληρώνεται με την άμεση (ταυτόχρονα με την υπογραφή) καταβολή του συνολικού τιμήματος μέσω τραπεζικού εμβάσματος».
Η Coca – Cola HBC αποδέχεται με τη σειρά της προσφορές μετοχών στο ξενοδοχείο Nikopolis της Θεσσαλονίκης το διάστημα 27 – 31 Οκτωβρίου και το διάστημα 2 – 4 Νοεμβρίου (ώρες 11 π.μ. – 7 μ.μ.).
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1915. Σήμερα απασχολεί 120 εργαζόμενους και η μονάδα της βρίσκεται 25 χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη. Στις εγκαταστάσεις της εμφιαλώνει το φυσικό ανθρακούχο νερό «Σουρωτή», το απλό εμφιαλωμένο νερό “Ύδωρ Σουρωτής” και μια σειρά από κρύα τσάγια.
Πάνω από το 80% του τζίρου της εταιρείας που το 2015 διαμορφώθηκε στα 11,7 εκατ. ευρώ προέρχεται από το ανθρακούχο νερό. Το ανθρακούχο νερό της εταιρείας κατέχει «ηγεμονικά» μερίδια αγοράς στα supermarkets αφήνοντας λίγο χώρο για εισαγόμενες αλλά και εγχώριες μπράντες. Η «Σουρωτή» πραγματοποιεί το 10% του τζίρου της στο εξωτερικό.