Το αυτοκίνητο έπεσε μέσα στη θάλασσα με πολύ μεγάλη ταχύτητα με επιβάτες τον αδερφό και τη μητέρα του Παναγιώτη Μαυρίκου, καθώς επίσης και δύο σκύλους.
Οι σοροί της μάνας και του γιου εντοπίστηκαν μέσα στο ΙΧ αυτοκίνητο και ανελκύστηκαν από κλιμάκιο της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών. Οι σοροί μεταφέρθηκαν στο Τζάνειο Νοσοκομείο για τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής. O ένας σκύλος βγήκε από το αυτοκίνητο και σώθηκε.
Διαβάστε ακόμα: Δύο νεκροί στο αυτοκίνητο που έπεσε στην θάλασσα στην Δραπετσώνα
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα το αυτοκίνητο ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα, κι έτσι κανείς δεν πρόλαβε να καταλάβει τι γινόταν και να αντιδράσει. Ο ίδιος μάλιστα εκτιμά πως πήγαινε με πάνω από 100 χλμ την ώρα.
Μαρτυρίες επίσης αναφέρουν πως η οδηγός «κόλλησε» πίσω από φορτηγό προκειμένου να περάσει μαζί του τις μπάρες και να μπει στον χώρο (απαγορεύεται για το ευρύ κοινό), και στην συνέχεια έπεσε στην θάλασσα με ταχύτητα.
Διαβάστε ακόμα: Ο Μαυρίκος κάηκε ζωντανός στην Porsche της γυναίκας του στην Αττική Οδό
Ο Παναγιώτης Μαυρίκος απανθρακώθηκε το 2016 ενώ επέβαινε στην Porsche Cayenne της συζύγου του, στην Αττική Οδό.
Η μητέρα του είχε υποστηρίξει τότε ότι ο γιος της έπαιρνε φάρμακα εν αγνοία του. «Τον φάγανε, το παιδί μου δεν καταλάβαινε», είχε δηλώσει. «Εγώ ξέρω να πω ότι το παιδί μου ήταν ένα τιμιότατο παιδί. Αυτή τη στιγμή είναι υποθήκη και το σπίτι μου. Χρωστάει παντού. Ο αδερφός του με ειδικές ανάγκες δεν έχει ούτε φως, ούτε νερό, αυτά να καταγράψετε. Το παιδί μου το φάγανε. Ο γιος μου, παλικάρι δημοσιογράφος. Παλικάρι ήτανε και τους τα έβγαζε όλα στη φόρα. Εγώ θέλω να μάθω τι εγκληματίες ήταν αυτοί που του κάνανε αυτά όλα», ανέφερε.
Τι λέει το πόρισμα για το τροχαίο του Μαυρίκου στην Αττική Οδό
Σημαντικό μηχανολογικό πρόβλημα και κακή συντήρηση του οχήματος διαπιστώνει το πόρισμα της ΕΛΑΣ για το μοιραίο τζιπ, στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο Παναγιώτης Μαυρίκος.
Σύμφωνα με τις τεχνικές πραγματογνωμοσύνες που εμπεριέχονται στον ογκώδη φάκελο του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της ΕΛΑΣ το συμβάν συνδέεται με προηγούμενο ατύχημα που είχε λίγους μήνες νωρίτερα ο 42χρονος εκδότης και το οποίο είχε προκαλέσει στρεβλώσεις στους άξονες του αυτοκινήτου.
Επίσης, άμεση σχέση εκτιμάται ότι είχε μία αλλαγή κρίσιμου εξαρτήματος στο σύστημα κατεύθυνσης του πολυτελούς αυτοκινήτου που αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο, σε συνεργείο στον Νέο Κόσμο, χωρίς να υπάρξει συνολική επισκευή των βλαβών του οχήματος.
Όπως σημειώνεται στην έκθεση πραγματογνωμόνων «η οπή στο δάπεδο του θόλου του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει ίχνη πλήξης από τμήματα κυρίως της ‘καδένας’ που έχει το σύστημα μεταφοράς της κίνησης».
Στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνονται πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων αλλά και στελεχών του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).
Σύμφωνα με το πόρισμα, το αυτοκίνητο του εκδότη κινούνταν στην Αττική Οδό, στο ύψος του Mall, όταν άρχισε να χτυπά ανεξέλεγκτο το κικλίδωμα ασφαλείας. Αυτό έγινε τουλάχιστον έξι με επτά φορές. Ο 42χρονος προσπάθησε να το επαναφέρει στην κανονική του πορεία, όμως το ΙΧ ανεφλέγη και ο εκδότης εγκλωβίστηκε σε αυτό.