Όπως αναφέρεται σε αυτήν, ο ένας από τους δύο αστυνομικούς που επέβαιναν στο περιπολικό υπέστη εγκαύματα β’ βαθμού από την έκρηξη του καλοριφέρ – που είχε σαν συνέπεια να τρέξουν καυτά νερά , τραυματίζοντας τον οδηγό – και να γεμίσει με καπνούς η καμπίνα του οχήματος
“Τι θα γινόταν αν το όχημα κινούταν σε Εθνική Οδό ή καταδίωκε κακοποιούς με περισσότερη ταχύτητα; Θα θρηνούσαμε συναδέλφους μας χωρίς λόγο και αιτία” είναι το ερώτημα που τίθεται στην ανακοίνωση της Ένωσης ενώ καταληγοντας διαβεβαιώνουν τους συναδέλφους – αστυνομικούς οτι η Ένωση θα βρίσκεται δίπλα τους παρέχοντάς οποιαδήποτε νομική συνδρομή ζητηθεί.
Η ανακοίνωση της Ένωσης έχει ως εξής:
Ελληνική Αστυνομία 2019…Μία ακόμη παγκόσμια πρωτοτυπία… Συνάδελφοί μας ευρισκόμενοι σε διατεταγμένη υπηρεσία τραυματίζονται…Όχι όπως συνήθως από πυρά κακοποιών…Αλλά από έκρηξη καλοριφέρ υπηρεσιακού οχήματος…
Συγκεκριμένα, πλήρωμα περιπολικού συμβατικού οχήματος της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χανίων, αποτελούμενο από δύο (2) συναδέλφους – μέλη μας, εκτελούσε τη διατεταγμένη βάρδιά του 22:00΄- 06:00΄, στην πόλη των Χανίων. Κινούμενο επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου στα Χανιά, πρωινές ώρες της 03-10-2019, εξερράγη χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση ή ένδειξη, το καλοριφέρ του οχήματος, με αποτέλεσμα να τρέξουν καυτά νερά και να γεμίσει με καπνούς η καμπίνα του οχήματος.
Οι δύο συνάδελφοί μας άμεσα εγκατέλειψαν το όχημα, πλην όμως ο οδηγός τραυματίστηκε, καθώς υπέστη εγκαύματα β΄ βαθμού στο δεξί του πόδι.
Θεσσαλονίκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης - Υποχρεωτικός ο εφοδιασμός με αλυσίδες
Ερωτούμε, τι θα γινόταν αν το όχημα κινούταν σε Εθνική Οδό ή καταδίωκε κακοποιούς με περισσότερη ταχύτητα; Θα θρηνούσαμε συναδέλφους μας χωρίς λόγο και αιτία;
Το εν λόγω υπηρεσιακό όχημα έχει περάσει από Κ.Τ.Ε.Ο., όπως προβλέπει ρητά η διάταξη του άρθρου 11 του π.δ. 45/2008, βάσει της οποίας -υποχρεωτικά- όλα τα υπηρεσιακά οχήματα του Οργανισμού της Ελληνικής Αστυνομίας θα πρέπει κάθε διετία να ελέγχονται από τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ;
Το εν λόγω υπηρεσιακό όχημα αποτελεί βασικό μέσον εργασίας των συναδέλφων μας της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χανίων, καθώς δουλεύει νυχθημερόν, με ένδειξη χιλιομέτρων 177854. Εν συγκρίσει βέβαια με τα υπόλοιπα περιπολικά του μισού εκατομμυρίου χιλιομέτρων, το συγκεκριμένο είναι στο «στρώσιμο»…
Άραγε τα οχήματα των Βουλευτών και των Ανώτατων Αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. είναι στην ίδια κατάσταση;;
Αμέτρητες οι παρεμβάσεις μας ως Πρωτοβάθμια Ένωση αλλά και της Π.Ο.ΑΣ.Υ. ως επίσημος Δευτεροβάθμιος Συνδικαλιστικός μας φορέας, στην Πολιτική και Φυσική μας ηγεσία όσον αφορά την αντικατάσταση του «γερασμένου» στόλου οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ.
Δεν ανεχόμαστε οι συνάδελφοί μας να μετατρέπονται σε κασκαντέρ ταινιών δράσης και το Σωματείο μας βρίσκεται δίπλα στους τραυματίες συναδέλφους μας, παρέχοντάς τους, από μέρους μας, οποιαδήποτε νομική συνδρομή μας ζητηθεί.
Πηγή: flashnews.gr