Ο κ. Σταμάτης που έκανε την μήνυση είναι πλωτάρχης του Πολεμικού Ναυτικού εν αποστρατεία και στη μηνυτήρια αναφορά του διερωτάται πως είναι δυνατόν οι αρμόδιοι να προχωρούν στη πρόσληψη μουσικής επιμελήτριας στον ΟΑΣΑ αντί να προχωρούν στη επισκευή και αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου στόλου και επικίνδυνων για τη κυκλοφορία λεωφορείων.
«Είναι προφανώς σκανδαλώδης για την ελληνική κοινωνία που κατά το μεγαλύτερο μέρος της πένεται ή ζει στα όρια της φτώχιας, καθώς υπάρχουν έτερες επιτακτικές ανάγκες όπως οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ έχουν πρόσφατα καταγγείλει», τονίζει και συνεχίζει λέγοντας πως το όλο σκηνικό θυμίζει «έντονα τον «Τιτανικό» που ενώ βυθιζόταν οι μουσικοί συνέχιζαν να παίζουν, με μόνη τη διαφορά, εκείνοι το έκαναν αμισθί».
Επίσης, επικαλείται καταγγελίες εργαζομένων του ΟΑΣΑ, σύμφωνα με τις οποίες οι επιβάτες των λεωφορείων «παίζουν καθημερινά τη ζωή τους κορώνα γράμματα». Τονίζει πως τα λεωφορεία «εμφανίζουν πολύ επικίνδυνες βλάβες λόγω της κακής ή ανύπαρκτης συντήρησης ελλείψει χρημάτων» με αποτέλεσμα μόνο το τελευταίο τρίμηνο να έχουν πιάσει φωτιά τέσσερα λεωφορεία.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη μηνυτήρια αναφορά:
«-Το πρώτο συμβάν έγινε στις αρχές Μαρτίου στο ύψος του Κηφισού, στη γέφυρα της Μεταμόρφωσης, ευτυχώς όμως, το λεωφορείο που επέστρεφε από το αεροδρόμιο είχε «σχολάσει» και επομένως ήταν άδειο από κόσμο. Ωστόσο, το όχημα καταστράφηκε ολοσχερώς.
-Το δεύτερο περιστατικό έλαβε χώρα στα Σπάτα, σε δρομολόγιο που κατέληγε στη Λούτσα. Το λεωφορείο ήταν γεμάτο επιβάτες όταν έσπασε ο κινητήρας και άρπαξε φωτιά. Ο οδηγός κατάφερε να απομακρύνει εγκαίρως τους πολίτες και να σβήσει την εστία φωτιάς, αποσοβώντας τα χειρότερα.
-Το τρίτο χρονικά επεισόδιο σημειώθηκε στη Βάρκιζα, με το λεωφορείο να μεταφέρει και σε αυτή την περίπτωση πολύ κόσμο. Όλα ξεκίνησαν όταν έσπασε το καπάκι του κινητήρα και πετάχτηκαν τα λάδια έξω, με αποτέλεσμα να εκδηλωθεί πυρκαγιά και να κάψει το όχημα ενώ οι επιβάτες μόλις είχαν προλάβει να πεταχτούν έντρομοι έξω από αυτό.
-Το τέταρτο και τελευταίο… μέχρι το επόμενο εκτυλίχθηκε την προηγούμενη Πέμπτη στην καρδιά της Αθήνας, συγκεκριμένα στην οδό Αχιλλέως στο Μεταξουργείο. Και σε αυτή την περίπτωση η βλάβη σημειώθηκε στο χώρο του κινητήρα πιθανότατα από κάποια καλωδίωση με το λεωφορείο να παραδίδεται στις φλόγες».
Μετά από αυτά τα περιστατικά που παραθέτει, ο κ. Σταμάτης διερωτάται αν υπάρχει ιεράρχηση των αναγκών από τους αρμόδιους του ΟΟΣΑ ενώ υπογραμμίζει ότι απουσιάζει «η έρευνα αγοράς και η πρόσκληση ενδιαφέροντος, εφόσον πράγματι έπρεπε να υπάρξει η μουσική επένδυση, αντί της επιβεβλημένης επισκευής και αντικατάστασης του πεπαλαιωμένου στόλου και επικίνδυνων για τη κυκλοφορία λεωφορείων».