Το σποτ ξεκινάει με κόσμο να περιμένει στη στάση του λεωφορείου. Αφού επιβιβαστούν αρχίζουν και περιγράφουν τις ανέσεις που διαθέτει. Από τα αναπαυτικά καθίσματα μέχρις τις ενισχυμένες χειρολαβές και την παροχή δωρεάν WiFi.
13ος - 14ος μισθός: Νέα έκτακτη ανακοίνωση από την ΑΔΕΔΥ - Τι θα συμβεί στις 4 Φεβρουαρίου
Το βασικό σύνθημα του σποτ είναι πως το «αστικό είναι cool» και το ίδιο cool είναι και ο οδηγός του. Η ιδέα για το σποτ είναι από την αντίστοιχη εταιρία αστικών συγκοινωνιών στη Δανία, η οποία είχε γυρίσει το 2012 ένα παρόμοιο διαφημιστικό σποτ.