Την προηγούμενη εβδομάδα αναρτήθηκαν πιλοτικά οι πρώτες δράσεις, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν αστοχίες και να θωρακιστεί το σύστημα, με τα αρμόδια στελέχη της Διεύθυνσης Πληροφορικής και εταιρίας να προβαίνουν σε εικονικές επιθέσεις χάκερ. Η νέα διαδικτυακή πύλη, εκτός από την ελληνική γλώσσα, είναι μεταφρασμένη σε αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά και αραβικά!
Οι πολίτες θα μπορούν να έχουν παλιότερες χρονοβόρες παροχές με ένα κλικ!
Στόχος είναι η αισθητή μείωση της γραφειοκρατίας, η κατάργηση της έντυπης επεξεργασίας, ο εκσυγχρονισμός και η απλούστευση των διαδικασιών, η μείωση του λειτουργικού κόστους, η ταχύτερη και ασφαλέστερη διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών. Με αυτό τον τρόπο αποδεσμεύεται μεγάλος αριθμός αστυνομικών που απασχολείται με τη γραφειοκρατική «χαρτούρα» για απλά θέματα πολιτών, που ταλαιπωρούνται για μέρες προκειμένου να λάβουν πολυπόθητα έγγραφα και υπηρεσίες.
Σήμερα στο πλαίσιο παραλαβής των έργων ψηφιακές υπηρεσίες διοικητικού και δικαστικού χαρακτήρα, ηλεκτρονικές υπηρεσίες αναγνώρισης-ταυτοποίησης πολιτών (E-tap) και καταγγελίες ηλεκτρονικού εγκλήματος (E-Crime), υλοποιούνται 31 ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς πολίτες και φορείς, οι οποίες θα αναρτηθούν στη νέα διαδικτυακή πύλη της Αστυνομίας. Οι 25 από αυτές απευθύνονται σε πολίτες και έξι σε φορείς. Για την υποβολή των αιτημάτων των υπηρεσιών απαιτείται ταυτοποίηση των αιτούντων μέσω Taxisnet με χρήση των σχετικών κωδικών. Για τις άλλες διαδικασίες που αφορούν καταγγελίες Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (E-Crime) καθώς και αιτήσεις που αφορούν διαδικασίες ασύλου αλλοδαπών-ομογενών (E-tap) απαιτείται η εισαγωγή κωδικού επιβεβαίωσης (Captcha).
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου