Σύμφωνα με πηγές της επιχείρησης, η οφειλή του εν λόγω καταναλωτή είχε ξεπεράσει τις 23.000 ευρώ, ενώ κάθε προσπάθεια για είσπραξη των οφειλών είχε αποβεί άκαρπη. Η υπόθεση είχε αποκαλυφθεί το 2017, ύστερα από έρευνα των υπηρεσιών της ΔΕΗ, ωστόσο τα μέτρα για την είσπραξη του χρέους λαμβάνονται τώρα.
Στην προσπάθεια διάσωσης της ΔΕΗ
Η είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών που υπερβαίνουν συνολικά τα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ αποτελεί βασικό στοιχείο της προσπάθειας διάσωσης της επιχείρησης που είναι αντιμέτωπη με σοβαρές προκλήσεις εξαιτίας των ανεξόφλητων λογαριασμών, αλλά και της αύξησης του κόστους παραγωγής.
Περιλαμβάνεται, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη στα μέτρα εξυγίανσης της ΔΕΗ, με στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας της επιχείρησης και με έμφαση στους στρατηγικούς κακοπληρωτές. Οπως επισημαίνει ο υπουργός, μόλις 60.000 καταναλωτές χρωστούν περίπου 800 εκατομμύρια στην εταιρία, ενώ για τους κοινωνικά αδύναμους καταναλωτές θα υπάρχει ειδική μέριμνα,. Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη η τιτλοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών με στόχο την είσπραξη 300 – 400 εκατομμυρίων ευρώ, ει δυνατόν μέσα στον Αύγουστο.
Σημειώνεται ότι την περασμένη εβδομάδα το ΔΣ της ΔΕΗ αποφάσισε την ανάθεση παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών λειτουργικής υποστήριξης στη διαχείριση του πελατολογίου με ληξιπρόθεσμες οφειλές, στην εταιρεία QUALCO, έναντι τιμήματος 15.000.000 ευρώ.