Πρόκειται για ένα καινοτόμο τουριστικό προϊόν, το οποίο λανσάρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το εξειδικευμένο τουριστικό πρακτορείο «Beyond Borders» με έδρα το Βέλγιο. Το εγχείρημα έχει την υποστήριξη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του γραφείου Κάτω Χωρών του ΕΟΤ.
Τα μέλη της παραγωγής έχουν εγκατασταθεί στο νησί Χάλκη (όπου υπάγεται διοικητικά η Αλιμνιά) και επιβλέπουν τις τελευταίες λεπτομέρειες για την έναρξη του παιχνιδιού. Οι παίκτες θα πρέπει κατά τη διάρκεια της παραμονής τους να ανταπεξέρχονται σε διάφορες δοκιμασίες που θα ορίζει κάθε φορά η παραγωγή και θα συγκεντρώνουν πόντους, ώστε οι οκτώ καλύτεροι από την εικοσάδα να περάσουν στον τελικό.
Ο επικεφαλής της ομάδας παραγωγής Joris Meermans μαζί με την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέττα Παπαβασιλείου συνάντησαν στη Ρόδο ομάδα Βέλγων δημοσιογράφων οι οποίοι βρίσκονταν σε ταξίδι εξοικείωσης, που οργανώθηκε από το γραφείο του ΕΟΤ Κάτω – Χωρών με την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του δήμου Ρόδου.
Κρήτη: Έκλεψαν τα χρήματα δύο παιδιών από τα κάλαντα - Συνελήφθησαν τρία άτομα
Οι δημοσιογράφοι που συνοδεύονταν από τη διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ Ελένη Σκαρβέλλη και εκπροσωπούν μεγάλα έντυπα του Βελγίου, όπως «Sud Presse», «Plus Magazine», «Travel Express», «Travel Magazine», «De Zondag», «Nieuwsblad», «Femmes d’ Aujourd’ hui», είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον κ. Meermans για την κεντρική ιδέα και τους στόχους του παιχνιδιού και ζήτησαν να μάθουν από την κυρία Παπαβασιλείου λεπτομέρειες για τον προορισμό που θα φιλοξενήσει το παιχνίδι.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο κ. Meermans τόνισε ότι πρόκειται για μία πρώτη πιλοτική προσπάθεια που έχει σαν στόχο να αποτελέσει ετήσιο γεγονός. Δεν έκρυψε δε τον ενθουσιασμό του για το νησί της Αλιμνιάς.
Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Μόλις πρωτοεπισκεφθήκαμε την Αλιμιά μαζί με την αντιπεριφερειάρχη κ. Παπαβασιλείου ήταν ξεκάθαρο για εμάς ότι το νησί είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουμε. Είμαστε πραγματικά πεπεισμένοι ότι αυτό το παιχνίδι μπορεί να γίνει ένα ετήσιο γεγονός εάν λάβει μεγαλύτερη προβολή. Πέρα από την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουμε λανσάρει μια διεθνή ιστοσελίδα στην αγγλική γλώσσα.
Θέλουμε να επικοινωνήσουμε αυτή την προσπάθεια όχι μόνο στο Βέλγιο και την Ολλανδία, αλλά και για την ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά. Κάναμε ένα μικρό βήμα φέτος… υπάρχουν παίκτες από την Αυστρία, τη Γερμανία, την Αγγλία πέρα από αυτούς που είναι από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Μας εξέπληξε το γεγονός ότι δεν ήταν λίγοι οι ενδιαφερόμενοι από ξένες χώρες, παρόλο που το ταξιδιωτικό μας γραφείο εδρεύει στο Βέλγιο. Μετά βεβαιότητας μπορούμε να πούμε λοιπόν ότι μόλις η εκδήλωση πάρει μεγαλύτερη δημοσιότητα, θα ενισχυθεί το ενδιαφέρον ακόμη περισσότερο. Αυτή η δημοσιότητα προφανώς θα έχει θετικά αποτελέσματα και για την ευρύτερη περιοχή που φιλοξενεί το παιχνίδι».
Από την πλευρά της η κ. Παπαβασιλείου δήλωσε ότι αποτελεί στόχο για την Περιφέρεια η αναζήτηση και προσέλκυση νέων τουριστικών προϊόντων και η εκμετάλλευση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προσφέρουν οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου. «Όλα τα νησιά της Περιφέρειάς μας από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο έχουν πολλές δυνατότητες οι οποίες δεν πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτες. Αποτελεί στόχο μας η αναζήτηση και εισαγωγή καινοτόμων τουριστικών προϊόντων και η ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού,