Η παραγγελία δόθηκε μετά από ανάσυρση της δικογραφίας από το αρχείο κατόπιν μηνυτήριας αναφοράς που υπέβαλαν ο αδελφός και ο πατέρας του εκλιπόντος.
Η έρευνα ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018 μετά την πρώτη μηνυτήρια αναφορά που υπέβαλαν οι ίδιοι κατά κάθε υπευθύνου προσώπου, δια του πληρεξουσίου δικηγόρου τους κ. Μανώλη Βλάχου.
Η είδηση του θανάτου του 31χρονου συγκλόνισε όλα τα μέλη και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και ολόκληρο το νησί της Ρόδου, που γνώριζε και αγαπούσε τον Παναγιώτη, ένα νέο άνθρωπο που είχε τόσα ακόμη να προσφέρει στον τόπο του και στους συνανθρώπους του.
Πιο συγκεκριμένα την 1η Σεπτεμβρίου 2018 και περί ώραν 08:00 οι οικείοι του 31χρονου ειδοποιήθηκαν ότι περί ώρα 06.40 πμ οδηγώντας στο 1ο χλμ Ρόδου -Καμείρου (περιοχή Κάτω Πέτρες) δίκυκλη μοτοσυκλέτα με κατεύθυνση από την πόλη της Ρόδου προς την Ιαλυσό, εξετράπη της πορείας του, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του.
Οι οικείοι του 31χρονου ενημερώθηκαν και ζήτησαν να ερευνηθεί δεόντως ότι μια αλλοδαπή αυτόπτης μάρτυρας, που επέβαινε σε λεωφορείο της ΔΕΣ-ΡΟΔΑ, ανέφερε ότι στον τόπο του ατυχήματος υπήρχε ένα τουριστικό λεωφορείο, παραπλεύρως του δικύκλου και του σώματος του Παναγιώτη, που κείτονταν στο έδαφος και είδε άτομο, που κατονομάζεται, να μετακινεί το δίκυκλο, να το τοποθετεί όρθιο στην αριστερή πλευρά του οδοστρώματος (στηρίζοντάς το επάνω στην πλαγιά βουνού που υπάρχει ) και να φεύγει χωρίς να αναμένει την Τροχαία και το ασθενοφόρο.
«Ποσειδών Ελλάς»: Υπέστη μηχανική βλάβη έξω από την Αίγινα - Ταλαιπωρία για 182 επιβάτες
Οι οικείοι του εκλιπόντος θεωρούν ότι το συγκεκριμένο άτομο αλλοίωσε τα πειστήρια του εγκλήματος.
Ζήτησαν έτσι την κατάσχεση του τουριστικού λεωφορείου και την παράδοσή του σε πραγματογνώμονα για να διαπιστωθεί αν φέρει ίχνη πρόσφατης επισκευής και βαψίματος των εξωτερικών πλευρών του, την κατάσχεση του ταχογράφου του και την αποστολή του δικύκλου και του λεωφορείου στα εγκληματολογικά εργαστήρια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ίχνη του δικύκλου στα ελαστικά ή στα πλάγια σημεία του ως άνω τουριστικού λεωφορείου.
Στην νέα τους αναφορά υποστηρίζουν ότι η προανάκριση που διενεργήθηκε για το τροχαίο ήταν επιφανειακή, πρόχειρη και προκλητικά ελλιπής.
Όπως τονίζουν προ του σημείου που έχασε την ζωή του ο συγγενής τους υπάρχουν πέντε στροφές η πρώτη δεξιά, η δεύτερη αριστερά, η τρίτη δεξιά, η τέταρτη αριστερά και η πέμπτη δεξιά και αμέσως μετά, φαίνεται, να προκαλείται η πτώση του δικύκλου και ότι ο εγκαλούμενος οδηγός τουριστικού λεωφορείου, αναφέρει στην προανακριτική του κατάθεση ως μάρτυρας (;) πως από το άγαλμα του Διαγόρα έως το σημείο που έγινε το τροχαίο έκανε 2-3 λεπτά, γεγονός ψευδές, αφού ο ως άνω δρόμος, χωρίς καθόλου κίνηση, για να τον διανύσει ένα λεωφορείο, δεν χρειάζεται χρόνο άνω του ενός λεπτού.
Τονίζουν ότι ο οδηγός του λεωφορείου ανέφερε ότι είχε βρει το ρολόι του νεκρού στο οδόστρωμα σπασμένο ενώ το ρολόι που παρέλαβαν είναι άθικτο και διατείνονται ότι αφαιρέθηκε από το χέρι του!!
Επισημαίνουν παραπέρα ότι αγνοήθηκαν παντελώς τα αιτήματα που υπέβαλαν στην πρώτη τους αναφορά και ουδόλως διερευνήθηκε τι ώρα κάλεσε τηλεφωνικά ο οδηγός του τουριστικού λεωφορείου το ΕΚΑΒ , ώστε να μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα, από την ώρα της κλήσης στο ΕΚΑΒ και από τον ταχογράφο του τουριστικού λεωφορείου, αν αυτό μετακινήθηκε πριν την άφιξη άλλων οχημάτων και πόση ώρα μεσολάβησε από την ώρα που αναφέρει πως είδε το δίκυκλο στο άγαλμα έως την κλήση στο ΕΚΑΒ και πόση ώρα μεσολάβησε από την κλήση στο ΕΚΑΒ και των κινήσεων του λεωφορείου κι αν αυτό κινήθηκε όπισθεν.
Επισημαίνουν ακόμη ότι ενώ έχουν παρέλθει επτά μήνες δεν υπάρχουν στην δικογραφία οι τοξικολογικές εξετάσεις και η έκθεση νεκροψίας νεκροτομής.
Αμφισβητούν επιπλέον την έκθεση πραγματογνωμοσύνης ιδιώτη πραγματογνώμονα ως και την έκθεση της Τροχαίας.
Πηγή: dimokratiki.gr