Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη συνάντηση της τριμερούς επιτροπής στις 30/9 στην Αθήνα, στην οποία συμμετείχαν στελέχη των υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, είχε χαρακτηρισθεί από τον κ. Στεφανίδη «γόνιμη και εποικοδομητική». Ειδικότερα είχε αναφέρει: «Έγινε ένας εποικοδομητικός διάλογος σε χαμηλούς τόνους και όλοι οι συμμετέχοντες έδειξαν τη διάθεσή τους να εντοπιστούν τα ζητήματα και να βρεθούν οι λύσεις αναφορικά με τις οφειλές του Δημοσίου στον Οργανισμό».
Πάντως, οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση έχουν στείλει σαφές μήνυμα ότι εάν δεν πληρωθούν έως τις 12/10 θα τραβήξουν και πάλι χειρόφρενο, όπως είχε επισημάνει πρόσφατα και ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Εξάλλου, ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ επανέλαβε ότι προκειμένου να αποφευχθεί νέος κύκλος κινητοποιήσεων και να μείνει και πάλι ο νομός Θεσσαλονίκης χωρίς αστικά λεωφορεία θα μπορούσε το Δημόσιο να εφαρμόσει το πρακτικό συμφιλίωσης που είχε υπογράψει στις 25/8 και η γενική γραμματέας επί θεμάτων Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Θεοπίστη Πέρκατου, πρακτικό που αφορούσε την εκταμίευση προκαταβολής από το ελληνικό Δημόσιο για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο.