Κατά τον έλεγχο, σύμφωνα με πληροφορίες, εντοπίστηκαν 12 φορολογικές παραβάσεις.
Συγκεκριμένα, στις 16:30 πέντε ελεγκτές εμφανίστηκαν στην παραλία όπου βρίσκεται το κατάστημα και είχαν στα χέρια τους τόσο το επίμαχο δελτίο παραγγελίας που ανάρτησε σε γνωστό ταξιδιωτικό ιστότοπο ο Αμερικανός τουρίστας. Στα χέρια των ελεγκτών υπήρχαν κι άλλα δελτία παραγγελίας που είχαν αναρτήσει μέρες πριν και άλλοι πελάτες, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις υψηλές τιμές, καταγγέλοντας μάλιστα ότι είχαν πέσει θύματα παραπλάνησης από τους υπάλληλους του εστιατορίου.
Μιχάλης Μητρούσης για το τροχαίο: «Είμαι τυχερός μες στην ατυχία μου»
Οι εφοριακοί που βρέθηκαν στο εστιατόριο έλεγξαν την ταμειακή του μηχανή (έλεγχος μνήμης) και διαπιστώθηκε ότι είχε κόψει κανονικά τις αποδείξεις για το συγκεκριμένο συμβάν, όπως επίσης για άλλη περίπτωση (λογαριασμός περίπου 300 ευρώ) που είχε καταγγείλει Γερμανός τουρίστας.
«Ήταν εννέα άτομα και παρήγγειλαν 4 κιλά καλαμάρι, το οποίο χρεώθηκε με το κιλό. Το καλαμάρι ήταν φρέσκο και 100 ευρώ το κιλό. Είμαστε το καλύτερο μαγαζί στον Πλατύ Γιαλό και προσφέρουμε high end υπηρεσίες. Απευθυνόμαστε σε υψηλό πελατολόγιο και στο μαγαζί μας δεν έρχεσαι για να χορτάσεις, αλλά έρχεσαι για την εμπειρία. Υπάρχει μίνιμουμ χρέωση 25 ευρώ για κάθε άτομο στην παραλία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος εστίασης μιλώντας την Πέμπτη στο Open TV.
Από την άλλη πλευρά ο υποψήφιος δήμαρχος του νησιού των ανέμων Χρήστος Βερώνης κράτησε αποστάσεις από τέτοιου είδους πρακτικές. «Η Μύκονος είναι το καλύτερο νησί στον κόσμο. Δεν επιτρέπεται επαγγελματίες να κάνουν τέτοια πράγματα. εφόσον αυτά είναι ακριβή όπως ακούστηκαν» τόνισε. Να σημειωθεί ότι σε ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης η βαθμολογία του συγκεκριμένου καταστήματος είναι πολύ υψηλή παρά τις τσουχτερές τιμές.