Για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από ευρωπαϊκές αγορές, όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.
Παράλληλα, διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια, με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους, αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους.
Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών «Blogtrotters» της «Marketing Greece» και το εργαλείο μέτρησης «The Blog trotters Sensometer», που μετρά τα social media page impressions των digital influencers και που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Καιρός: Χειμώνας μέχρι και την Κυριακή - Που θα χιονίσει στην Αττική - Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία
Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της. Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο, ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, «MyViewofGreece», τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.
Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας, αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του «DiscoverGreece», online διαγωνισμοί και αναρτήσεις, με πλούσιο περιεχόμενο, σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.
Για τα αποτελέσματα της στρατηγικής φιλοξενίας δημοσιογραφικών αποστολών και bloggers σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου, δήλωσε:
«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού, με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλουν συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε, σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την “Marketing Greece”, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πέρασε στην ψηφιακή εποχή και εφαρμόζει καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας.
Ήδη, τα αποτελέσματα αυτού του προγράμματος είναι εντυπωσιακά. Πλήθος δημοσιευμάτων σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, μόνο την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου, προέβαλλαν τα νησιά μας σε ένα κοινό που ξεπερνά τα 26 εκατομμύρια!
Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια στρατηγική, καθώς μία σειρά από σημαντικές αποστολές διοργανώνονται τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο με έμφαση στα μεγαλύτερα νησιά, τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν το concept του “Island Break” για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».