Στις δυο πρώτες συναντήσεις των εκπροσώπων με τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Εργασίας, η λογική της επίλυσης του θέματος του ΟΑΣΘ κινούνταν … δυο βήματα μπροστά και ένα πίσω. Στην τελευταία, διευρυμένη συνάντηση ο Υπουργός Μεταφορών, κ. Σπίρτζης ήταν εκείνος που ανέλαβε να διευθετήσει το θέμα, μέσα από την πρόταση που κατέθεσε στη διοίκηση του ΟΑΣΘ, να πάρει τους λογαριασμούς των εργαζομένων προκειμένου να γίνει απευθείας η κατάθεση εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου του ποσού της μισθοδοσίας των εργαζομένων. Δέσμευση που ο ίδιος δεν υλοποίησε μέχρι σήμερα.
Θεσσαλονίκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης - Υποχρεωτικός ο εφοδιασμός με αλυσίδες
Η οικονομική συμφωνία δεν τηρήθηκε και η καταβολή των μισθών στους εργαζόμενους δεν έγινε ποτέ, με αποτέλεσμα οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ να παραμένουν απλήρωτοι, σ’ ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και διαρκούς ανασφάλειας για το παρόν και το μέλλον τους.
Το ΕΚΘ συμπαραστέκεται στον αγώνα των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και ζητά από την Κυβέρνηση να τηρήσει τις δεσμεύσεις της. Ο εμπαιγμός και η ασυνέπεια ως προς την τήρηση των συμφωνηθέντων δεν πλήττει μόνο τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους αλλά και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης που για ακόμη μια φορά θα υποστεί μια μεγάλη ταλαιπωρία, με αποκλειστική ευθύνη πλέον του Υπουργού.
Καλούμε τον ΟΑΣΘ και τον αρμόδιο Υπουργό ως εγγυητή της σύμβασης, να μην παίζουν με τέτοιου είδους ζητήματα και να αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα το θέμα.