Ο σχεδιασμός της ΕΛ.ΑΣ στοχεύει στην προληπτική και αποτρεπτική παρουσία, αλλά και στη διενέργεια τροχονομικών ελέγχων και αλκοτέστ για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» παραβάσεων, όπως οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, υπερβολική ταχύτητα, χρήση κινητών τηλεφώνων, μη χρήση προστατευτικού κράνους, ζώνης ασφαλείας και αντικανονικό προσπέρασμα, που αποτελούν τις βασικότερες αιτίες των τροχαίων δυστυχημάτων και ατυχημάτων.
Σημειώνεται, ότι τα κεντρικά σημεία του σχεδιασμού της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνουν:
-Αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής
-Αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
-Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους – εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης.
-Συγκρότηση συνεργείων γενικών και ειδικών τροχονομικών ελέγχων, ιδιαίτερα για τη βεβαίωση “επικίνδυνων” παραβάσεων. -Διαρκή τροχονομική αστυνόμευση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.)
-Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμούς).
-Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
-Παρουσία τροχονόμων στους σταθμούς διοδίων της χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
-Ενημέρωση των πολιτών σε κάθε περίπτωση που είναι αναγκαία η πληροφόρηση για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]