Το EFQM είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός και αποτελεί για περισσότερα από 20 χρόνια κομβικό σημείο συνάντησης των άριστων επιχειρήσεων και οργανισμών με διεθνή προσανατολισμό. Το Μοντέλο Αριστείας EFQM βασίζεται σε ένα σύνολο ευρωπαϊκών αξιών και είναι ένα πρακτικό, μη περιοριστικό πλαίσιο, που αξιολογεί τους οργανισμούς στην πορεία τους προς την επιχειρηματική αριστεία.
Η Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) κατέχει τον επίσημο ρόλο του Εθνικού Εταίρου του EFQM για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Διεθνή πιστοποίηση – Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία «EFQM-Committed to Excellence» έλαβε επίσης η Διεύθυνση Ψηφιακής Διοικητικής Πληροφόρησης της εταιρίας.
Την τιμητική διάκριση παρέλαβε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ Ιωάννης Μπενίσης, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο της ΕΕΔΕ «Γ. Κοντογεώργης» την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018.
Παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση, ο κ. Μπενίσης δήλωσε:
«Από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε, βάλαμε ένα στοίχημα να αποδομήσουμε το στερεότυπο που θέλει το δημόσιο τομέα λιγότερο αποτελεσματικό από τον ιδιωτικό τομέα. Καθημερινά οι εργαζόμενοι και η διοίκηση προσπαθούν να επιτύχουν αυτόν το στόχο και πιστεύω ακράδαντα ότι, παρά τις δυσκολίες, θα το καταφέρουμε».
Μαρκόπουλο: Βίντεο ντοκουμέντο από τις κινήσεις των δραστών λίγο πριν τη δολοφονία του 5χρονου
Η ΕΥΔΑΠ αναγνωρίστηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ποιότητας ως μία εταιρία διεθνούς κύρους, προσανατολισμένη στην επίτευξη αποτελεσμάτων, με εμπνευσμένη και αποτελεσματική ηγεσία, εξαιρετικό εργασιακό κλίμα και αφοσιωμένους ανθρώπους. Μέσα από την κουλτούρα ομαδικής εργασίας, η ΕΥΔΑΠ έχει επιτύχει θετικό αντίκτυπο στην αγορά, ενώ έχει κερδίσει την εκτίμηση και το σεβασμό των πελατών της και των υπολοίπων ενδιαφερομένων μερών.
Η ΕΥΔΑΠ ανταποκρίνεται στις προκλήσεις και λειτουργεί με υψηλά πρότυπα, ώστε να παρέχει νερό άριστης ποιότητας, υπηρεσίες αποχέτευσης και εξυπηρέτησης πελατών υψηλού επιπέδου, μέσα από διαδικασίες στήριξης της έρευνας και ανάπτυξης, εφαρμογής νέων τεχνολογιών και επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό της. Βασικός άξονας της στρατηγικής της εταιρίας είναι η επίτευξη ισορροπημένης και βιώσιμης ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο της βέλτιστης εξυπηρέτησης, η ΕΥΔΑΠ κινείται βάσει ενός πελατοκεντρικού συστήματος εξυπηρέτησης με εκσυγχρονιστικές μεθόδους, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών και η διασφάλιση της οικονομικής ευρωστίας της εταιρίας.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]