Σύμφωνα με τα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων της Eurosender, της online πλατφόρμας door-to-door αποστολών σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, το φαγητό (ελαιόλαδο, μέλι, λικέρ κουμκουάτ, κουλουράκια και μελομακάρονα) είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη κατηγορία, με ποσοστό 22%, μετά τα ρούχα και τα παπούτσια (41%).
«Μία εξαιρετικά συνηθισμένη ερώτηση των Ελλήνων αποστολέων είναι εάν μπορούν να στείλουν νωπό κρέας στο εξωτερικό, ενώ το καλοκαίρι ρωτούν εάν παραδίδονται πακέτα σε σκάφη», τονίζουν στελέχη της Eurosender, ξεκαθαρίζοντας πως τα συγκεκριμένα στοιχεία προκύπτουν από τις ερωτήσεις τις οποίες απευθύνουν οι πελάτες της εταιρίας, καθώς τα πακέτα των αποστολών δεν ανοίγονται ποτέ.
Τα είδη σπιτιού (σεντόνια, χαλιά, κουρτίνες, στρώματα, κατσαρόλες, μπολ) βρίσκονται τρίτα στη σχετική λίστα, με 18%, ενώ ακολουθούν τα βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά και εκπαιδευτικό υλικό με 8%, άλλα είδη, όπως καλλυντικά και σαπούνι ελιάς, με 6% και, τέλος, εξαρτήματα αυτοκινήτου με 5%.
Οσον αφορά στους δημοφιλέστερους προορισμούς, τα ελληνικά… πεσκέσια «ταξιδεύουν» πρωτίστως για Γερμανία και Αγγλία (21% και 20% αντίστοιχα), ενώ ακολουθούν οι Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία, με ποσοστά 9%, 8%, 6% και 5%.
Αλαλούμ με το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο - Πώς μπήκε και βγήκε το λουκέτο
Υπενθυμίζεται πως, με βάση έκθεση της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), οι Ελληνες που σπούδαζαν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού το 2017 «άγγιξαν» τους 37.484 – έναντι 29.577 το 2011 (αύξηση 26,73%), αριθμός συγκριτικά υψηλός σε σχέση με την Ισπανία (35.348), η οποία διαθέτει υπερτετραπλάσιο πληθυσμό από τη χώρα μας ή την Πορτογαλία (12.951) και την Ιρλανδία (15.249), οι οποίες, επίσης, βίωσαν οικονομική κρίση.
Την ίδια στιγμή, με βάση εκτίμηση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), την περίοδο 2009 – 2017 μετανάστευσαν στο εξωτερικό, με την ελπίδα μιας καλύτερης (εργασιακής) ζωής, περισσότερα από 374.000 άτομα. Από αυτά, το 21% ταξίδεψε στην Αγγλία, το 9% στην Ολλανδία και το 4% στη Γερμανία.
«Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα, τα ρεύματα των ανθρώπων που μετακινούνται λόγω εργασίας ή σπουδών σε χώρες του εξωτερικού, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρουμε, την ευκολία της πλατφόρμας μας και το γεγονός ότι οι υπηρεσίες μας είναι στα ελληνικά, αποτελούν βασικούς παράγοντες της επιτυχίας μας στην τοπική αγορά», τονίζει ο Country Manager στην Eurosender, κ. Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, και προσθέτει:
«Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε και αναπτύσσουμε την εδώ ομάδα μας με περισσότερα μέλη -αυτή τη στιγμή έχουμε πέντε ανθρώπους στην Εξυπηρέτηση Πελατών και τις Πωλήσεις και σχεδιάζουμε να προσλάβουμε περισσότερους το 2019- και, φυσικά, πλέον είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μία ακόμα πιο οικονομική υπηρεσία».
Αξίζει να επισημανθεί πως η εταιρία, που αναμένει αύξηση 150% των πωλήσεων μέσα στο 2019, προχωρά σε μείωση κατά 35% του κόστους των υπηρεσιών της στους καταναλωτές που στέλνουν πακέτα στις χώρες της Ε.Ε.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]