Ο 19χρονος φαίνεται να έχει καταθέσει ότι μπήκαν στο κελί περί τα 20 άτομα. «Φώναζαν, έβριζαν και με χτυπούσαν. Κάποια στιγμή άκουσα έναν από αυτούς να λέει βγάλτε του το παντελόνι. Λιποθύμησα από την πίεση και τα χτυπήματα. Όταν ξύπνησα ήμουν σε άλλο χώρο, χωρίς παντελόνι και εσώρουχο. Δεν ξέρω τι μου έκαναν».
Σημειώνεται ότι ταυτοποιήθηκαν δύο από του επτά δράστες της αυτοδικίας. Πρόκειται για έναν Έλληνα και ένα αλλοδαπό, μάλιστα ένας εκ των δύο παραδέχθηκε τη συμμετοχή του στην επίθεση σε βάρος του 19χρονου.
Επιπλέον, οι αστυνομικοί έχουν πάρει κατάθεση από έναν φύλακα ο οποίος ανέφερε ότι το περιστατικό έγινε μεταξύ 4 και 4.30 το απόγευμα κατά τη διάρκεια του προαυλισμού των κρατουμένων. Οι δράστες με κάποιο τρόπο έσπασαν την κλειδωμένη πόρτα του κελιού απομόνωσης προβαίνοντας στις συγκεκριμένες πράξεις.
Οι συγκρατούμενοι του νεαρού αρχικά του επιτέθηκαν λεκτικά και στη συνέχεια τον χτύπησαν. Την ίδια στιγμή τον ρωτούσαν γιατί έκανε το έγκλημα στη Ρόδο και εκείνος απαντούσε «δεν το έκανα εγώ, ο άλλος το έκανε».
Όπως μετέδωσε το κανάλι OPEN, μετά τον ξυλοδαρμό ο 19χρονος αρχικά μεταφέρθηκε στις πρώτες βοήθειες των φυλακών και εν συνεχεία στο νοσοκομείο.
Υπενθυμίζεται ότι οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία της άτυχης φοιτήτριας αποφασίστηκε να προφυλακιστούν την περασμένη Παρασκευή. Μάλιστα, ενώ βρίσκονταν στο δικαστικό Μέγαρο Ρόδου για την κατ’ αναπαράσταση απολογία τους είχαν συγκεντρωθεί εξοργισμένοι πολίτες απέξω και τους αποδοκίμαζαν, με την αστυνομία να αποφασίζει εν τέλει, μετά και την απόφαση για την προφυλάκισή τους, να τους φυγαδεύσει για να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Μανούσος Μανουσάκης: Θλίψη και συγκίνηση στην κηδεία του αγαπημένου σκηνοθέτη [φωτό]
Ο 19χρονος Αλβανός μεταφέρθηκε στις φυλακές Αυλώνα, ενώ ο 21χρονος Ροδίτης στις φυλακές Γρεβενών. Να σημειωθεί ότι ουσιαστικά ο ένας κατηγορούμενος ρίχνει το βάρος της δολοφονίας της Ελένης Τοπαλούδη στον άλλον.
Στον ξυλοδαρμό του 19χρονου Αλβανού που κατηγορείται για τη δολοφονία της φοιτήτριας, μέσα στις φυλακές, αναφέρθηκε σήμερα, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο συνήγορος της οικογένειας της άτυχης 21χρονης, Αλέξης Κούγιας.
Κούγιας για ξυλοδαρμό 19χρονου: Δεν τιμούν το κράτος Δικαίου τέτοιες εικόνες
«Αυτές οι εικόνες δεν τιμούν το κράτος Δικαίου», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κούγιας. «Η κοινωνία της φυλακής είναι μια ιδιαίτερη κοινωνία. Εκεί υπάρχουν οι πραγματικά διεστραμμένες προσωπικότητες που έχουν ταυτιστεί με την παραβατικότητα και μπορεί να επαναλάβουν την παραβατικότητα όταν βγουν, αλλά είναι τα παιδιά που χρησιμοποιούν τον χρόνο της φυλακής για να γίνουν καλύτεροι. Ειδικά στις φυλακές Αυλώνα τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο και επιμορφώνονται», πρόσθεσε.
Η ανακοίνωση του γραφείου Κούγια:
«Το δικηγορικό μας γραφείο, όπως είναι γνωστό, έχει αναλάβει το βήμα της πολιτικής αγωγής υπέρ των συγγενών της αειμνήστου Ελένης Τοπαλούδη, η οποία έπεσε θύμα βιασμού και βασανιστηρίων και τελικώς έχασε τη ζωή της ως θύμα μιας από τις αγριότερες ανθρωποκτονίες που εγκληματολογικά έχουν συμβεί στην Ελλάδα.
Πληροφορηθήκαμε σήμερα από τα ΜΜΕ, όπου δυστυχώς προβάλλεται και το σχετικό βίντεο, ότι συγκρατούμενοι ενός εκ των δυο που αφαίρεσαν τη ζωή του τραγικού θύματος, δηλ. του 19χρονου, τον σακάτεψαν, με αποτέλεσμα να είναι στο νοσοκομείο.
Τόσο ο επικεφαλής του γραφείου μας κύριος Αλέξιος Κούγιας, όσο και εμείς οι συνεργάτες του, τιμώντας και τις αρχές του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, στον οποίο ανήκουμε, εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας σε αυτές τις συμπεριφορές των νεαρών, ανηλίκων κρατουμένων, οι οποίοι κρατούνται στις φυλακές για κακουργήματα, και δηλώνουμε ευθέως ότι αυτή η εγκληματική συμπεριφορά τους εις βάρος του δολοφόνου, στα πλαίσια αποενοχοποιήσεώς τους για τις δικές τους αντικοινωνικές παραβατικές συμπεριφορές, δεν εκφράζει ούτε την οικογένεια του θύματος, την οποία εκπροσωπούμε, ούτε εμάς τους ίδιους ως δικηγόρους και ανθρώπους.
Την ενοχή και τιμωρία των κρατουμένων θα την καθορίσουν μόνο οι Έλληνες Δικαστές και είναι απαράδεκτο σε δημοκρατική χώρα, όπως είναι η Ελλάδα, να επικρατεί ο νόμος του Λιντς, ο οποίος κυριάρχησε στις απαίδευτες – απολίτιστες και με έλλειψη δημοκρατίας κοινωνίες».