Θεωρητικά μόνο τα λεωφορεία κινούνταν από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ, ωστόσο σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου κατά την πρωινή βάρδια μόλις 450 από τα 950 λεωφορεία που συνήθως κυκλοφορούν πραγματοποίησαν δρομολόγια.
Αποτέλεσμα αυτού, οι επιβάτες να περιμένουν στωικά στις στάσεις περισσότερο από 50 λεπτά, ενώ τα οχήματα που τελικά τους παρέλαβαν ήταν ασφυκτικά γεμάτα και έτσι δεν έλειψαν οι διαπληκτισμοί από εξοργισμένους πολίτες. Ιδιο σκηνικό επικράτησε και κατά την απογευματινή βάρδια, καθώς μεγάλη μερίδα οδηγών συμμετείχε επίσης στην απεργία, με τα λεωφορεία που πραγματοποίησαν δρομολόγια να είναι ακόμα πιο περιορισμένα.
Πιο συγκεκριμένα, μόλις 250 οχήματα βγήκαν στους δρόμους, τα οποία όμως άρχισαν από νωρίς να αποσύρονται λόγω της προγραμματισμένης στάσης εργασίας. Οι επιβάτες, σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.», καλούσαν συνεχώς τον ΟΑΣΑ για να παραπονεθούν για την κατάσταση που επικρατεί.
Αστυνομικός της Βουλής: Ποινική δίωξη για ενδοοικογενειακή απειλή στον 35χρονο
Βέβαια, τα προβλήματα της απεργιακής κινητοποίησης είχαν αντίκτυπο και στα ΑμεΑ, καθώς οι σταθμοί του τρένου ήταν κλειστοί και δεν λειτουργούσαν ούτε τα ασανσέρ που μεταφέρουν τους επιβάτες από τη μία μεριά στην άλλη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση ενός άντρα ο οποίος κάθεται σε αναπηρικό αμαξίδιο και δεν μπορούσε να περάσει από την πλευρά του Ταύρου προς την Καλλιθέα αφού οι ανελκυστήρες ήταν απενεργοποιημένοι.
Οι δρόμοι της Αθήνας από πολύ νωρίς το πρωί ήταν γεμάτοι αυτοκίνητα, ενώ θύμιζαν ένα τεράστιο πάρκινγκ.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]