Όπως αναφέρει το kavalapost.gr τα οχήματα υπέστησαν ζημιές, όμως ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς. Στο σημείο γίνεται εκτροπή της κίνησης και επιχειρείται η ανέλκυση των οχημάτων.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα proininews.gr, τον Αύγουστο του 2016 είχε διαπιστωθεί τρύπα στο οδόστρωμα, περίπου στο ίδιο σημείο της γέφυρας. Η βλάβη είχε αποκατασταθεί από το Δήμο Καβάλας. Τότε είχε ελεγχθεί η γέφυρα από εκπροσώπους της Εγνατίας Οδού, αυτοί είχαν διαβεβαιώσει για την στατική επάρκεια της.
https://www.facebook.com/kavalanews.gr/videos/290634621779032/
«Καμπανάκι» για τις γέφυρες της Ελλάδας από ειδικούς
Καμπανάκι για την κατάσταση και την παρακολούθηση γεφυρών στην Ελλάδα χτυπούν εμπειρογνώμονες που έχουν τονίσει πως είναι αναγκαίο να καταρτιστεί πρόγραμμα επιθεωρήσεων ώστε κάθε γέφυρα να αξιολογείται τακτικά ανά εξάμηνο και εκτάκτως μετά από φυσικές καταστροφές, όπως σεισμοί ή πυρκαγιές.
Αναφέρουν επίσης πως οι επιθεωρητές θα πρέπει να είναι ειδικά εκπαιδευμένοι και ότι κάθε έλεγχος θα πρέπει να έχει συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Ένας ακόμα παράγοντας κινδύνου είναι η μεγάλη αύξηση στον όγκο της κίνησης που καλείται να αντέξει κάθε γέφυρα, ειδικά στην επαρχία. Το σκυρόδεμα που είχε χρησιμοποιηθεί σε παλιές κατασκευές ουδέποτε είχε την προοπτική να κρατήσει για έναν αιώνα, ενώ γέφυρες που κάποτε χειρίζονταν ελάχιστα αυτοκίνητα πλέον καλούνται να υποστούν σαφώς μεγαλύτερο όγκο οχημάτων.
Γέφυρες που παρουσιάζουν ελλιπή εικόνα συντήρησης δεν αποτελούν πάντως αποκλειστικό προνόμιο επαρχιακών πόλεων. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η γέφυρα επί της οδού Σκυλίτση στον Πειραιά, που είναι γεμάτη σκαλωσιές ενώ οι σιδεριές έχουν βγει έξω από το τσιμέντο.
Έγκυος τριών μηνών η Δόμνα Μιχαηλίδου! - Στιγμές απόλυτης ευτυχίας για το ζευγάρι
Διεθνείς φορείς, μηχανικοί αλλά και καθηγητές στο Πολυτεχνείο έχουν τονίσει πως είναι επιτακτική ανάγκη η σύσταση εθνικού προγράμματος επιθεώρησης και συντήρησης υφισταμένων τεχνικών έργων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]