Ενώ η πλειοψηφία των μαθητών είχε αποχωρήσει από τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, κατόπιν συνεννόησης αντιπροσωπεία μαθητών, φοιτητών και αναπληρωτών εκπαιδευτικών επρόκειτο να μπει στο υπουργείο προκειμένου να κατατεθούν τα αιτήματα τους.
Τη στιγμή που η πόρτα άνοιξε, οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν έφοδο και για ακόμα μια φορά αιφνιδίασαν τις αστυνομικές δυνάμεις που φρουρούσαν το κτίριο. Εν συνέχεια, παραβίασαν τα ρολά του υπουργείου που εκείνη τη στιγμή ήταν κλειστό και εισέβαλαν ξανά στο εσωτερικό του.
Οι διαδηλωτές κατευθύνθηκαν ξανά στο γραφείο του υπουργού Κωνσταντίνου Γαβρόγλου που αυτή την φορά έλειπε διαμαρτυρόμενοι έτσι για τη μη παρουσία του εκεί, καθώς είχαν αιτηθεί συνάντηση εδώ και ημέρες. Παρέμειναν συμβολικά στο υπουργικό γραφείο για πέντε λεπτά όπου φώναξαν συνθήματα και ανήρτησαν πανό.
Δημήτρης Σούρας: Πέθανε ο γνωστός ψυχίατρος - Συγκλονίζει το αποχαιρετιστήριο μήνυμά του
Στη συνέχεια αποχώρησαν ειρηνικά αφού πρώτα πραγματοποίησαν συνέλευση στην αίθουσα εκδηλώσεων του υπουργείου προκειμένου να αποφασίσουν τη μορφή της συνέχισης των κινητοποιήσεων τους.
Ανάμεσα στα αιτήματα των μαθητών περιλαμβάνονται: Δημόσια και δωρεάν Παιδεία, εξασφάλιση χρηματοδότησης για να λειτουργούν τα σχολεία κανονικά, διανομή όλων των σχολικών βιβλίων δωρεάν, αποσύνδεση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από το Λύκειο, δωρεάν ασφαλή μεταφορά, ένα δωρεάν γεύμα για όλους τους μαθητές, δικαίωμα πρόσβασης σε όλες τις σχολές, άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία με μόνιμους διορισμούς, πρόσθετη διδακτική στήριξη και ενισχυτική διδασκαλία, έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για τις σχολικές εκδρομές, κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση, αναστολή της κατάργησης ή συγχώνευσης ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και εξασφάλιση της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων με ευθύνη του κράτους.
Από την πλευρά τους, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, ζητούν μόνιμους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη των αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης, 14χρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο με διετή υποχρεωτική προσχολική αγωγή, στήριξη της ειδικής αγωγής, εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών και μονίμων, μείωση της αναλογίας εκπαιδευτικών – μαθητών σε 1:15 για το νηπιαγωγείο και 1:20 για το δημοτικό σχολείο, αύξηση δαπανών για την παιδεία και υπεράσπιση των μισθολογικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]