Στα αιτήματα της αναφέρει:
-Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
-Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
Αγώνας δρόμου για τα αντιπλημμυρικά
-Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.
Ο εκφοβισμός με διώξεις & αγωγές στοχεύει στην απαγόρευση της δημοσιοποίησης των απόψεών μας.
Κανείς δεν μπορεί να μας φιμώσει. Το ταξί υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Για εμάς είναι η δουλειά μας. Για άλλους ένα ακόμη προϊόν.
Το δημοκρατικό δικαίωμα των εκπροσώπων του κλάδου μας να έχουμε γνώμη και άποψη για τη δουλειά μας θα υπερασπιστούν στο δικαστήριο (8/11/18), ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών Αθανάσιος Βούρδα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]