Οι εργαζόμενοι ζητούσαν συνάντηση με τον κ.Σπίρτζη, προκειμένου να του θέσουν τα ερωτήματα τους αναφορικά με το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και να λάβουν διαβεβαιώσεις ότι η εκχώρηση έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης δεν θα οδηγήσει στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού, ούτε θα θίξει τις θέσεις και τους όρους εργασίας.
«Μετά το κλείσιμο της συνάντησης με τον υπουργό αποφασίσαμε αναστολή των κινητοποιήσεων. Συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο και κατά πλειοψηφία πήραμε την απόφαση. Καταλαβαίνουμε τον κόσμο και δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούμε το επιβατικό κοινό, από τη στιγμή που υπάρχει ραντεβού με τον υπουργό. Θα ακούσουμε τον κ.Σπίρτζη και μόλις γυρίσουμε στη Θεσσαλονίκη θα γίνει νέο Δ.Σ. όπου θα παρθούν αποφάσεις σύμφωνα με την εξέλιξη της συνάντησης» είπε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9Fm» ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Μετά τον ορισμό της συνάντησης με τον υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, για την ερχόμενη Δευτέρα, τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη θα εκτελούνται κανονικά και αναστέλλεται η στάση εργασίας που είχε προγραμματιστεί από τις 7 το απόγευμα και έως τη λήξη της βάρδιας.
Νωρίτερα, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 Fm», υποστήριξε πως οι εργαζόμενοι δεν έχουν λόγο να ανησυχούν καθώς οι θέσεις εργασίας είναι πλήρως καλυμμένες.
Ανεμοστρόβιλος σάρωσε το Αγρίνιο - Εικόνα διάλυσης στο ΔΑΚ [βίντεο και εικόνες]
«Στο νόμο 4482/17 υπάρχει απόλυτη διατύπωση ότι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ μεταφέρονται με τα προνόμια που είχαν, τους μισθούς και τις θέσεις στον ΑΣΥΘ, στο νέο φορέα που θα δημιουργηθεί σε περίπου ένα χρόνο. Άρα δεν υπάρχει καμία ανησυχία. Ο νόμος ισχύει, δεν έχει καταργηθεί και υπάρχει απόλυτη και ξεκάθαρη διατύπωση», είπε χαρακτηριστικά.
«Ειπώθηκε επίσης ότι πάμε να ιδιωτικοποιήσουμε και πάλι τον ΟΑΣΘ. Είναι ανόητο να λέγεται αυτό για μια κυβέρνηση, έναν οργανισμό και ένα υπουργείο που έδωσαν μια τεράστια μάχη για να γίνει κρατικός, να παρθεί από τα χέρια των ιδιωτών που απομυζούσαν κρατικούς πόρους», πρόσθεσε.
Όσον αφορά την εκχώρηση δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ο κ.Παναγιωτίδης υποστήριξε πως «δεν μπορεί ο ΟΑΣΘ να μεταφέρει κόσμο σε ξύλινα καθίσματα ή όρθιους από τις χειρολαβές σε αποστάσεις 80- 90 χιλιομέτρων, μέχρι και σε χωριά που ανήκουν στο νομό Πέλλας. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα ενός άναρχου σχεδιασμού που έγινε τα περασμένα χρόνια, προφανώς για να εξυπηρετηθούν άλλες σκοπιμότητες, προσωπικές, κομματικές».
‘Εθεσε και τα κριτήρια που θα αφορούν το έργο με τα ΚΤΕΛ λέγοντας πως είναι «η εξυπηρέτηση του πολίτη, τα δρομολόγια να είναι αυτά που υπάρχουν μέχρι και σήμερα,ενώ το κόμιστρο δεν θα αυξηθεί. Αρα δεν πρέπει να υπάρχει ανασφάλεια και ανησυχία για τους πολίτες που μένουν μακριά από τη Θεσσαλονίκη και θα δουν το ΚΤΕΛ να κάνει το δρομολόγιο της περιοχής τους».
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]