Σύμφωνα με την καταγγελία της ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται στις 850.000 ευρώ και στόχο έχει να προβάλει το πρόγραμμα εξόφλησης των λογαριασμών. «Από ότι προκύπτει από την εισήγηση προς το Δ.Σ, ο κος Μπενίσης(σ.σ. πρόεδρος της ΕΥΔΑΠ) δεν χρειάστηκε “ούτε να πιεστεί αλλά ούτε να εκβιαστεί” για να δαπανήσει το παραπάνω ποσό, επιπρόσθετα από το 1.600.000 ευρώ που προβλέπει ο προϋπολογισμός, όταν για το 2015 που ανέλαβε την Διοίκηση της Εταιρείας οι συνολικές δαπάνες προβολής και διαφήμισης ήταν κάτω από 1.000.000 ευρώ. Επιβάλλεται ως προς την παροχή υπηρεσιών του συμβούλου για το συγκεκριμένο θέμα, εφόσον η δαπάνη είναι στα 150.000 ευρώ, να εισαχθεί προς έγκριση στο Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ.
Αράχωβα: «Κόλλησαν» στο χιόνι χωρίς αλυσίδες - Ουρές χιλιομέτρων και ταλαιπωρίας
Μάλιστα, οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι για τη συγκεκριμένη δαπάνη «είναι προφανές ότι είναι ενήμερος τόσο ο κ.Σπίρτζης, όσο και ο κ.Τσίπρας, ο οποίος πριν λίγους μήνες είχε καταγγείλει διαφημιστικές δαπάνες μιλώντας για σπατάλες σημαντικών ποσών από το δημόσιο χρήμα, σε μια εταιρεία νερού μονοπωλιακού χαρακτήρα. Αναρωτιόταν μάλιστα, ποιός ο λόγος να δίνεις διαφήμιση και ποιόν ανταγωνίζεσαι;»
Η καταγγελία της ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ καταλήγει: «Αν ενδιαφερόντουσαν πραγματικά για τους πολίτες και αφού για μια ακόμα φορά θέλουν να δώσουν χρήματα από το ταμείο της ΕΥΔΑΠ, είναι επιβεβλημένο το παραπάνω ποσό να στηρίξει τους κοινωνικά αδύναμους-μακροχρόνια άνεργους καθώς και τους χαμηλοσυνταξιούχους που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εξαθλίωσε κόβοντας το ΕΚΑΣ».