Στην καταγγελία που έχει στη διάθεσή του ο «Ε.Τ.» φέρεται τα μέλη του Δ.Σ. από τα μέσα του 2016 να χρεώνουν την εταιρία με 3.000 ευρώ περίπου το μήνα για έξοδα κίνησης, ρουχισμού, αλκοολούχα ποτά και πούρα, ενώ όπως σημειώνεται πρόκειται για δαπάνες πέραν του σταθερού μισθού που λαμβάνουν. Παράλληλα, ο καταγγέλλων κάνει λόγο για απάθεια της διοίκησης καθώς δεν ενεργεί καταλλήλως για το ζήτημα του πλαστού πτυχίου που φέρεται να έχει υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ.
Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα αναφέρονται στην ανώνυμη καταγγελία, τα μέλη του Δ.Σ. προσκομίζουν αποδείξεις για βενζίνη που φθάνουν τα 300 ευρώ το μήνα, ενώ για την περίπτωση του πτυχίου, επισημαίνουν έγγραφο του υπουργείου Πολιτισμού που αφορά τον έλεγχο των πλαστών πτυχίων που αναφέρεται στη μη νόμιμη ισοτιμία προς ανώτερη εκπαίδευση, τονίζοντας ότι η διοίκηση αδιαφορεί.
Ο Ελεύθερος Τύπος είναι σε θέση να γνωρίζει ότι στις 23 Απριλίου 2018 απεστάλη από τη γενική επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης Μαρία Παπασπύρου έγγραφο προς τη ΣΤΑΣΥ για τη συγκεκριμένη καταγγελία που αφορά σε αδικαιολόγητες και μη νόμιμες, όπως υποστηρίζεται, δαπάνες των μελών του Δ.Σ. και σε μη νόμιμη ισοτιμία τίτλου σπουδών υπαλλήλου, για την οποία, όπως επίσης καταγγέλλεται, ενώ έχει ενημερωθεί ο φορέας δεν έχει προβεί σε κάποια ενέργεια.
Ετσι, ζητήθηκε εγγράφως από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να αποσταλούν στην Επιθεώρηση Δημόσιας Διοίκησης συγκεκριμένα στοιχεία στο πλαίσιο διερεύνησης των καταγγελλομένων. Πιο συγκεκριμένα, ζητείται η αναλυτική κατάσταση των δαπανών των μελών του Δ.Σ. για τα έτη 2016 και 2017 (ανά μήνα, είδος δαπάνης, ποσό, τιμολόγια και ποια πρόσωπα αφορά). Ακόμα, ζητώνται πληροφορίες για το θεσμικό/κανονιστικό πλαίσιο σύμφωνα με το οποίο νομιμοποιούνται, δικαιολογούνται και εγκρίνονται οι εν λόγω δαπάνες. Τέλος, πρέπει να γίνει αναφορά τυχόν ενεργειών με την αποστολή των σχετικών υποστηρικτικών εγγράφων σχετικά με την περίπτωση του υπαλλήλου που φέρεται να μην κατέχει νόμιμη ισοτιμία τίτλου σπουδών του και σε αντίθετη περίπτωση να αναφερθούν οι λόγοι για τους οποίους δεν προέβησαν σε ενέργειες.
Σύμφωνα με τα όσα είπαν πηγές από την Επιθεώρηση Δημόσιας Διοίκησης, επειδή τα στοιχεία που ζητήθηκαν είναι πολλά θα δώσουν στον Οργανισμό ένα μήνα ακόμη περιθώριο, προκειμένου να συλλέξει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζεται να προσκομίσει. Αρχές Ιουνίου, πρόκειται να αποστείλουν μια ακόμη επιστολή υπενθύμισης, ενώ εκτιμούν πως θα υπάρξει συνεργασία.
Καιρός: Βροχές και ισχυρές καταιγίδες - Πού πέφτουν χιόνια - Πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αν και είναι ενήμερο, προς το παρόν δεν έχει πάρει θέση ενώ από την πλευρά της η ΣΤΑΣΥ διατηρεί σιγήν ιχθύος. Μάλιστα, όπως τόνισαν πηγές του Οργανισμού στον Ελεύθερο Τύπο μετά από σχετικό ερώτημα, «προτίθενται να δώσουν απαντήσεις για το θέμα αφού πρώτα ολοκληρωθεί η διαδικασία».
Γολγοθάς από την 24ωρη στο μετρό
Με περίσσια υπομονή έπρεπε να παροπλιστούν χθες όσοι κυκλοφόρησαν στους δρόμους της Αθήνας. Από νωρίς οι δρόμοι ήταν γεμάτοι καθώς πολλοί εργαζόμενοι επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τα οχήματά τους εξαιτίας της 24ωρης απεργίας στις γραμμές 2 και 3 του μετρό που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι του ΣΕΛΜΑ. Μάλιστα, εξαιτίας της απεργίας οι λεωφορειακές γραμμές ήταν γεμάτες από κόσμο ενώ στις στάσεις περίμεναν στωικά μικροί και μεγάλοι.
Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι με σχετική ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό (ΣΕΛΜΑ) σημείωσαν ότι αργά το βράδυ της Κυριακής αναρτήθηκαν στη Διαύγεια οι διαγωνισμοί για την προμήθεια των ανταλλακτικών που απαιτούνται για να τεθούν σταδιακά ξανά σε κυκλοφορία οι 19 συρμοί που βρίσκονται εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Οπως υποστηρίζουν, τα έγγραφα αναρτήθηκαν υπό την πίεση της απεργιακής κινητοποίησης. Υπενθυμίζεται πως η έλλειψη ανταλλακτικών ήταν ένας από τους λόγους της απεργίας.
Για την ταλαιπωρία που υπέστη χθες το επιβατικό κοινό έκανε λόγο και ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας ότι πλήρωσε ξανά την προκλητική απάθεια της κυβέρνησης ο λαός.
Μαρίνα Ξυπνητού
[email protected]
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]