Στην τραγική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από την έλλειψη προσωπικού και από την έλλειψη ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών έρχεται να προστεθεί η αχαρακτήριστη συμπεριφορά της διοίκησης που απρόσκοπτα αρνείται να συζητήσει με την πλειοψηφία των εργαζομένων προτιμώντας να συνδιαλέγεται υπογείως με κομματικά προσκείμενους και υποτακτικούς.
Ο προγραμματισμός της εταιρίας όμως, η επιβίωση της και η διασφάλιση της ασφαλούς και ποιοτικής λειτουργίας της δεν είναι ατομική υπόθεση κανενός και προφανώς δεν εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου.
Το ΣΕΛΜΑ κινείται, συζητά και προγραμματίζει δράσεις με γνώμονα το κοινό καλό των εργαζομένων και την προάσπιση του ∆ημόσιου χαρακτήρα των Αστικών Συγκοινωνιών.
Οι προσπάθειες του σωματείου για την κατοχύρωση ίσων όρων εργασίας και αμοιβής, αξιοκρατίας και διαφάνειας στην εξέλιξη των εργαζομένων, όπως επίσης και η διασφάλιση μέσων και ανταλλακτικών για τη διατήρηση του παραγόμενου συγκοινωνιακού έργου, αφορά αυτό το σκοπό και όχι μια αντιπαράθεση σε ατομικό και κομματικό επίπεδο που δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Στις προσπάθειες μας, να αντισταθούμε στη διάλυση και το ξεπούλημα των συγκοινωνιών που προωθεί το Υπερταμείο, υιοθετούμε διαδικασίες συλλογικές και δημοκρατικές ανάμεσα στουςεργαζόμενους, συνεργασίες δημόσιες και διαφανείς με άλλα συνδικάτα, επιτροπές γειτονιάς και συλλογικότητες η διοίκηση απαντά με τις πλέον αναχρονιστικές και καταδικαστέες μεθόδους αθετώντας όρους της συλλογικής σύμβασης που έχει υπογράψει, σπέρνοντας τη διχόνοια ανάμεσα μας με την επιβολή συνθηκών εργασίας τριών ταχυτήτων.
Στήνοντας μηχανισμό «προθύμων» τοποθετώντας δικά της παιδιά σε κρίσιμα πόστα και θέσεις και πάνω απ’ όλα επιθυμώντας τη σύμπραξη στα σχέδια της από συνδικάτα και συνδικαλιστές στα πλαίσια της συνδιοίκησης στη βάση ΠΑΝΤΑ του κομματικού-κυβερνητικού συμφέροντος.
Χαλκιδική: Στις φωτιές τυλίχτηκαν δύο σκάφη στην μαρίνα του Πόρτο Καρράς
Η διάλυση των δημοσίων μεταφορών όπως την ξέραμε με άρμα την εργολαβοποίηση και εμπορευματοποίηση τους συνεχίζεται υπογείως με αμείωτη ένταση.
Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Ελληνικό που κλείνει με τα λεωφορεία να στέλνονται για παλιοσίδερα είναι εικόνα του μέλλοντος που ετοιμάζουν για τις συγκοινωνίες και για όλους μας.
Το σωματείο μας θα αντισταθεί με κάθε πρόσφορο μέσο που έχουμε στα χέρια μας. Πιστοί στην ιδεολογία μας δεν συνδιαλεγόμαστε. Αγωνιζόμαστε για το δίκαιο.
Θα σταθούμε απέναντι σε οποιοδήποτε μέλος του κατεστημένου που προάγει και αναδεικνύει τα παιδιά του κομματικού σωλήνα, με μοναδικό προσόν τους την κομματική υποταγή,πουχρησιμοποιούν ακόμα και μαφιόζικες πρακτικές προσπαθώντας να τραμπουκίσουν οποιονδήποτε εργαζόμενο έχει αντίθετη άποψη ή θίγει τα συμφέροντα τους.
Το μήνυμα από τους εργαζόμενους δόθηκε: Θεωρούμε ότι όλα τα παραπάνω γίνονται με τις ευλογίες της πολιτικής ηγεσίας και κατόπιν εντολών της.
Για όλα τα παραπάνω το σωματείο μας εξαγγέλλει 24 ώρη προειδοποιητική απεργία για τη ∆ευτέρα 14/5/2018.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]