Το νομοσχέδιο καταψήφισε η Νέα Δημοκρατία, η Δημοκρατική Συμπαράταξη και το Ποτάμι ενώ «παρών» δήλωσαν Χρυσή, Αυγή, ΚΚΕ και Ενωση Κεντρώων.
Για τα άρθρα που τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας έχει ως εξής:
Συνολικά ψήφισαν 224 βουλευτές, υπέρ του άρθρου 12 που αφορά την Τaxibeat ψήφισαν 153, κατά 65 και «παρών» 6. Για το άρθρο 13 υπήρξαν 167 «ναι», 51 «όχι» και 6 «παρών». Τέλος για τα άρθρα 20 και 21 που αφορούν την Uber υπήρξαν 169 «ναι», 51 «όχι» και 4 «παρών».
Αυτά είναι τα εισοδηματικά κριτήρια για τα πρόστιμα του νέου ΚΟΚ
Στην εξειδίκευση των εισοδηματικών κριτηρίων με τα οποία θα συνδέονται τα πρόστιμα του νέου ΚΟΚ, προχώρησε ο Χρήστος Σπίρτζης, εντάσσοντάς τα στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών.
Σύμφωνα με όσα είπε ο Υπουργός Μεταφορών στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, η κλιμάκωση θα είναι η εξής:
Κηφισιά: Ένας...17χρονος «οδηγούσε» το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διέλυσε τη βιτρίνα έκθεσης
– για εισόδημα έως 50.000 ευρώ: καμία προσαύξηση
– για εισόδημα 50.001 – 100.000 ευρώ: διπλασιασμός του προστίμου
– για εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ: τριπλασιασμός του προστίμου.
Ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε ότι το εισόδημα θα υπολογίζεται σε ατομικό επίπεδο κι όχι σε οικογενειακό.
Σε ότι έχει να κάνει με την έναρξη εφαρμογής της επιβολής προστίμου ανάλογα με το ύψος του ατομικού εισοδήματος, υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου το προσδιορίζουν το ερχόμενο Φθινόπωρο.
Και αυτό γιατί οι οι αστυνομικοί θα πρέπει να φέρουν μαζί τους tablet συνδεδεμένο με εκτυπωτή και αφού καταχωρήσουν το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό κυκλοφορίας και το είδος της παράβασης, θα ενημερώνεται αυτομάτως εάν ο παραβάτης ενώπιόν του ανήκει στην κατηγορία Α, Β ή Γ, για να του βεβαιώσει το ανάλογο πρόστιμο.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]