Η προβλήτα ΙΙΙ που έχει ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος της, θα μπορεί να υποδέχεται ταυτόχρονα δύο τέτοια πλοία με δυναμικότητα μεταφοράς 20.000 εμπορευματοκιβωτίων 20 ποδών (teu). Οι δυνατότητες του νέου προβλήτα εδραιώνουν το λιμάνι του Πειραιά σε ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα ευρωπαϊκά λιμάνια. Με την ολοκλήρωση των έργων, η χωρητικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ θα αυξηθεί σε 6,2 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια από 5,5 εκατ. που ήταν μέχρι τώρα. Επιπλέον ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια μπορεί να διαχειριστεί ετησίως και ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ.
Το «Cosco Shipping Taurus» που κατασκευάστηκε το 2018 έχει μήκος 399,82 μέτρα και πλάτος 58,72 και είναι εξοπλισμένο για 1.000 teu ψυκτικής χωρητικότητας. Το πλοίο σχεδιάστηκε από τη θυγατρική της Κρατικής Εταιρείας Ναυπηγικής Βιομηχανίας της Κίνας (CSSC) και στο πλαίσιο των τακτικών δρομολογίων του θα πραγματοποιεί δρομολόγια σε όλο τον κόσμο με αφετηρία την Κίνα. Το «China Cosco Taurus» που είναι «αδελφό» πλοίο με το «China Cosco Aries», είναι ένα από τα Giga Carriers, όπως αποκαλούνται τα κολοσσιαία αυτά πλοία άνω των 18.000 teu, που υπηρετούν τον νέο «θαλάσσιο» Δρόμο του Μεταξιού, ο οποίος ενώνει την Κίνα με την Ευρώπη.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=114&v=PyyealudjTQ
Με αφορμή την έλευση του πλοίου η διοίκηση του ΣΕΠ στο λιμάνι του Πειραιά διοργανώνει ειδική τελετή στο χώρο του προβλήτα στις 2.00 το μεσημέρι με προσκεκλημένους επιχειρηματίες, πολιτικούς και εκπροσώπους φορέων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]