Οι δήμαρχοι Σκιάθου, Δημήτρης Πρεβεζάνος, Σκοπέλου, Χρήστος Βασιλούδης και Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης, είχαν συνάντηση στον Πειραιά με τους εκπροσώπους της ακτοπλοϊκής εταιρείας και ζήτησαν την επαναλειτουργία της γραμμής, όπως είχε γίνει τα δύο τελευταία χρόνια.
Η «Ηellenic SeaWays» ήταν αρνητική στο αίτημα των δημάρχων, επικαλούμενη στοιχεία της εταιρείας, σύμφωνα με τα οποία, η απ΄ ευθείας σύνδεση με το ταχύπλοο FlyingCut 4 επί δύο χρόνια, δεν απέφερε τα προσδοκώμενα οικονομικά αποτελέσματα.
Σχετική παρέμβαση, υπέρ της διατήρησης της γραμμής, έκανε και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Θεσσαλονίκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης - Υποχρεωτικός ο εφοδιασμός με αλυσίδες
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα δύο χρόνια που λειτούργησε η απ΄ ευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σποράδων, διακινήθηκαν περισσότεροι από 120.000 επιβάτες και εξυπηρετήθηκαν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα και οι Βαλκάνιοι τουρίστες, που δεν ήταν υποχρεωμένοι να φθάνουν στα τρία νησιά μέσω Βόλου.
Να σημειωθεί ότι η ίδια εταιρεία έχει δρομολογημένα στην γραμμή Βόλου-Σποράδων δικά της πλοία και ταχύπλοα, των οποίων το μεταφορικό έργο μειώθηκε κατά τη λειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκης-Σποράδων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]