Το νέο τηλεφωνικό κέντρο κατάφερε να ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούσαν στο Υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες.
Σήμερα Τρίτη (6/12) το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ανήρτησε ένα γράφημα που δείχνει τι αναζήτησαν οι πολίτες στις κλήσεις που πραγματοποίησαν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποτυπώνονται στο γράφημα, από τις 29 Ιουλίου 2021 έως και τις 31 Οκτωβρίου 2022, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 3.775.664 κλήσεις, από τις οποίες είχαν απαντηθεί 3.498.238.
1555: Ας δούμε αναλυτικά τι αναζήτησαν οι πολίτες απευθυνόμενοι στην γραμμή εξυπηρέτησης
Σύμφωνα με το γράφημα, που δημοσιεύει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σε διάστημα 15 μηνών, απαντήθηκαν 2.506.890 από τον ΕΦΚΑ, 464.830 τη ΔΥΠΑ και 373.701 από τον ΟΠΕΚΑ. Επιπροσθέτως, 28. 579 απαντήθηκαν από την Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Επίσης προωθήθηκαν 4.094 προς τη γραμμή SOS 15.900 ενώ 2.509 προς τον προσωπικό βοηθό για άτομα μα αναπηρία. Συνολικά απαντήθηκαν 3.498.238 κλήσεις. Σε αυτές τις κλήσεις το 99,4 των αιτημάτων απαντήθηκαν άμεσα.
Τέλος, μέσω της ιστοσελίδας 1555gov.gr, ως τέλη Οκτωβρίου 2022, είχαν υποβληθεί 21.349 αιτήματα από τους πολίτες.
Ειδήσεις σήμερα
Συντάξεις-Όρια ηλικίας: Τι κερδίζουν όσοι δημόσιοι υπάλληλοι αποχωρήσουν έως 31/12/2022 [πίνακες]