Και αυτό διότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία, ΝΕΛ, κατέθεσε ασφαλιστικά στις 29 Νοεμβρίου και τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά αποφάσισε ο πλειστηριασμός να διενεργηθεί την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου. Μάλιστα, ανέβασε το τίμημα από τα 4,5 εκατομμύρια στα 6,5 εκατομμύρια ευρώ.
Η πλευρά της ΝΕΛ υποστήριξε ότι το πλοίο παροπλίστηκε λόγω της ακριβής τιμής των καυσίμων και πως τώρα μπορεί να αξιοποιηθεί. Επίσης, εκτιμά το κόστος συντήρησης στου πλοίου στο ένα εκατομμύριο ευρώ. Η εταιρεία εκτιμά τη σημερινή αξία του ταχυπλόου στα 15 εκατομμύρια ευρώ και υποστήριξε ότι είναι οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμων καθώς και ότι έχει διάρκεια ζωής 30 χρόνια.
Η Τράπεζα Πειραιώς υποστήριξε ότι το Αίολος Κεντέρης Ι είναι παροπλισμένο επί επτά χρόνια και οι μηχανές του δεν έχουν λειτουργήσει καθόλου. Εκτίμησε πως το κόστος συντήρησης ανέρχεται στις 750 χιλιάδες ευρώ για κάθε μηχανή που σημαίνει ότι το συνολικό κόστος ανέρχεται στα τρία εκατομμύρια ευρώ, ποσό τριπλάσιο από εκείνο που υπολόγισε η ΝΕΛ.
Έγκυος τριών μηνών η Δόμνα Μιχαηλίδου! - Στιγμές απόλυτης ευτυχίας για το ζευγάρι
Από την πλευρά της η Τράπεζα υποστηρίζει ότι η αξία του πλοίου σήμερα, αν και εφόσον ήταν λειτουργικό, θα μπορούσε να αγγίξει τα 11 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο λόγο του παροπλισμού του, η αξία δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 4,5 εκατομμύρια ευρώ.
Η ΝΕΚ αντέτεινε ότι έχει εγγράφως εκδήλωση ενδιαφέροντος για αγορά του ταχυπλόου από την εταιρεία Meditteranean Shipping Enterprise για 16,5 εκατομμύρια ευρώ.
Για τον πλειστηριασμό ενδιαφέρον φέρεται να έχει εκδηλώσει η Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου.