Ένα λεωφορείο της γραμμής 608, (Γαλάτσι-Νεκροταφείο Ζωγράφου, σύμφωνα με το anexapar.wordpress.com ενώ κατευθυνόταν προς Ζωγράφου, στην πλατεία Κάνιγγος, παρουσίασε βλάβη στον κινητήρα.
Τον θόρυβο αντιλήφθηκε άμεσα ο οδηγός, ο οποίος και επικοινώνησε με το συνεργείο στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού και πήρε οδηγίες να κατευθύνει το λεωφορείο προς το τέρμα της διαδρομής, όπου και θα γινόταν η αντικατάστασή του.
Ενώ κατευθυνόταν προς το Νεκροταφείο Ζωγράφου, στο ύψος της 9ης στάσης ακούστηκε ένας ισχυρός θόρυβος λόγω έκρηξης του κινητήρα.
Στη συνέχεια εκτυλίχθηκαν σκηνές πανικού, με τους επιβάτες να προσπαθούν μέσα σε καπνούς και έντονη δυσοσμία, να βγουν έξω από το λεωφορείο.
Οι πόρτες, λόγω της ζημιάς που είχε προκληθεί από την έκρηξη στα ηλεκτρικά του οχήματος, δεν άνοιγαν, μέχρι να παρέμβει ο οδηγός και να τις ανοίξει χρησιμοποιώντας την βαλβίδα απασφάλισης θυρών.
Όλοι οι επιβάτες κατέβηκαν με ασφάλεια, χωρίς να υπάρχει τραυματισμός, ενώ ο οδηγός προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της βλάβης για να μπορέσει να ενημερώσει την υπεύθυνη υπηρεσία.
Η εικόνα μέσα στο λεωφορείο ήταν τρομακτική. Ο κινητήρας έσπασε και άνοιξε, πετώντας στο θάλαμο των επιβατών καυτά λάδια και μεταλλικά μέρη του.
Έπειτα από αρκετή ώρα, συνεργείο της ΟΣΥ με γερανοφόρο όχημα απομάκρυνε το λεωφορείο για να το οδηγήσει στο αμαξοστάσιο, πιθανότατα για αποχαρακτηρισμό, αφού η σοβαρή βλάβη που προκλήθηκε είναι αμφίβολο εάν θα αποκατασταθεί, λόγω του υψηλού κόστους επισκευής της.
Το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ανάλογων γεγονότων, που έχουν συμβεί την τελευταία πενταετία σε λεωφορεία της ΟΣΥ, όπως αναφέρει η Ανεξάρτητη Παρέμβαση.