H αρχή έγινε το μεσημέρι της Κυριακής – για την ακρίβεια στις 13:08 – όταν και ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το Airbus A330 της πτήσης 125 της United Airlines στο οποίο μεταξύ άλλων επέβαιναν Έλληνες επιχειρηματίες και στελέχη του ελληνοαμερικανικού επιμελητηρίου ούτως ώστε να δώσουν το «παρών» σε εκδήλωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών στη Νέα Υόρκη.
Έβρος: Αναβιώνει το έθιμο με τα «εννέα φαγητά» - Στόχος να υπάρξει αφθονία στο τραπέζι όλο τον χρόνο [βίντεο]
Σχεδόν 90 λεπτά μετά την απογείωση, το αεροσκάφος παρουσίασε διαρροή κηροζίνης και οι πιλότοι του αποφάσισαν να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», προκειμένου να διορθωθεί η βλάβη. Το αεροσκάφος προσγειώθηκε με ασφάλεια στις 16:32 και έγιναν οι απαιτούμενοι έλεγχοι και επισκευές από τα τεχνικό επιτελείο της εταιρίας.
Ωστόσο, η ταλαιπωρία των επιβατών, δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε μόλις ένα 24ωρο μετά! Όπως αποδείχθηκε, η βλάβη δεν είχε επιδιορθωθεί ολικώς και το αεροσκάφος παρουσίασε και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Η διαφορά είναι πως τη δεύτερη φορά, το προσωπικό του αεροσκάφους αντιλήφθηκε το πρόβλημα όταν βρέθηκε πάνω από τη Μύκονο κι όχι μιάμιση ώρα μετά.
Η ενόχληση, η οργή ακόμα και οι λιποθυμίες από το φόβο των επιβαινόντων, δεν είχε προηγούμενο με πολλούς να δηλώνουν αποφασισμένοι να μην κατέβουν από το αεροσκάφος μέχρι να έρθει εκπρόσωπος της εταιρείας και να διαπραγματευθούν την αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία.