Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου με τη συνδρομή ειδικού σκάφους απαντλήθηκαν για προληπτικούς λόγους τα καύσιμα από τις δεξαμενές του πλοίου.
Την Παρασκευή 01/09, με τη συνδρομή ρυμουλκών έγινε μία πρώτη επιχείρηση αποκόλλησης του πλοίου.
Το blue star patmos αποκολλήθηκε κατά περίπου 50 μέτρα, ωστόσο εγκλωβισμένη παραμένει η πλώρη με την μπάλα και για τον λόγο αυτό νέα επιχείρηση θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα τις επόμενες ημέρες.
Η πρώτη εικόνα, δείχνει το πλοίο να έχει υποστεί πολλαπλά ρήγματα κυρίως στη δεξαμενή έρματος που είναι στεγανή και δεν επηρεάζει την πλευστότητα του πλοίου.
Πάντως, όταν το πλοίο αποκολληθεί πλήρως με τη συνδρομή ρυμουλκών θα οδηγηθεί στο πλησιέστερο ναυπηγείο για επισκευή.
Έξυπνοι μετρητές: Ειδικά τιμολόγια για θέρμανση και προαγορά ηλεκτρικής ενέργειας από τους καταναλωτές
Οι μηχανές του πλοίου όπως και οι άξονες των προπελών είναι άθικτες, ενώ στο προσαραγμένο πλοίο έχουν ποντιστεί δύο σειρές πλωτά φράγματα για προληπτικούς λόγους.
Στο μεταξύ, η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ σε απάντηση του από 01.09.2017 ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αναφορικά με την προσάραξη του πλοίου BLUE STAR PATMOS σε αβαθή, αναφέρει ότι «οι επιπτώσεις στον κύκλο εργασιών και τα αποτελέσματα του Ομίλου εκτιμάται ότι θα είναι περιορισμένες, λόγω της επερχόμενης χαμηλής περιόδου κίνησης και της δυνατότητας κάλυψης των δρομολογίων του πλοίου, με μεταδρομολογήσεις άλλων πλοίων του Ομίλου».
Προσθέτει, επίσης, ότι το γεγονός καλύπτεται πλήρως από τις υφιστάμενες ασφαλιστικές καλύψεις του πλοίου BLUE STAR PATMOS για αστική ευθύνη έναντι τρίτων (Protection & Indemnity) και για κινδύνους σκάφους και μηχανής (Hull & Machinery) από διεθνώς αναγνωρισμένους ασφαλιστικούς οίκους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ