Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ του Τύπου, η Αρχή έθεσε την προϋπόθεση η καταγραφή των μετακινήσεων στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών να μην παραπέμπει σε πρόσωπο, αλλά σε «ψηφιακό αποτύπωμα», που θα αποτελείται από τον ΑΜΚΑ και έναν 4ψήφιο κωδικό που θα γνωρίζει μόνο ο επιβάτης.
Καιρός: Η κακοκαιρία «Έλενα» θα ρίξει πολύ νερό - Οι περιοχές που κινδυνεύουν - Που θα πέσει χιόνι
Στις μειωμένες κάρτες (φοιτητές, άνεργοι κλπ) εκτός από τον ΑΜΚΑ θα καταχωρείται και η ημερομηνία λήξης του δικαιώματος έκπτωσης με στόχο να αποφεύγεται η έκδοση και δεύτερης μειωμένης κάρτας στον ίδιο ΑΜΚΑ.
Στη βάση δεδομένων του ΟΑΣΑ θα τηρείται αρχείο με τις τελευταίες έξι κινήσεις των επιβατών (ώρα αποβίβασης επιβίβασης, σταθμός), που όμως δεν θα αντιστοιχούν σε φυσικό πρόσωπο, αλλά στον αριθμό της κάρτας.
Παράλληλα, το σύστημα θα βάζει και «κόφτη» στις χρεώσεις. Εφαρμόζει μέγιστη επιτρεπόμενη ημερήσια χρέωση στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, το οποίο σημαίνει ότι σταματά να αφαιρεί διαδρομές από την κάρτα, αν έχει ξεπεραστεί η μέγιστη ημερήσια χρέωση. Επίσης θα μπορεί ο επιβάτης να ζητά ιστορικό χρεώσεων αν διαπιστώσει υπερβολική χρέωση.