Ο γ.γ. με την επίμαχη προσβαλλόμενη απόφασή του έκανε δεκτή την υπ΄ αριθμ. 354/2011 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους η οποία επισημαίνει ότι «ο Ολυμπιονίκης διορισθείς σε θέση δημοσίου τομέα δεν δύναται να κατέχει παραλλήλως με την ως άνω θέση άδεια πρακτορείου προγνωστικών αγώνων ποδοσφαίρου, παρ΄ ότι αυτή του χορηγήθηκε κατά θεμιτή παρέκκλιση άλλων διατάξεων» (νόμος 2166/1993).
Έτσι, θα κληθούν όλοι οι Ολυμπιονίκες οι οποίοι είναι διορισμένοι στο Δημόσιο να επιλέξουν μεταξύ της υπαλληλικής τους ιδιότητας και αυτής του πρακτορειούχου και σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή αν δεν κάνουν την επιλογή, θα υποστούν πειθαρχικές διώξεις ή άλλες διοικητικές κυρώσεις.
Μεταξύ άλλων στην προσφυγή υποστηρίζεται ότι αιφνίδια το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης έκανε δεκτή την γνωμοδότηση του ΝΣΚ 6 χρόνια μετά, ενώ μέχρι τώρα δινόντουσαν χωρίς κανένα ενδοιασμό άδειες πρακτορείου στους Ολυμπιονίκες. Με αυτήν την απόφαση επίσης τονίζεται στην προσφυγή ότι παραβιάζεται η συνταγματική αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη στο κράτος, ενώ η αρχή της νομιμότητας επιβάλλει την διατήρηση της ισχύος των ευμενών ρυθμίσεων για τους Ολυμπιονίκες καθώς και το άρθρο 16 του Συντάγματος που κατοχυρώνει εγγυήσεις υπέρ του αθλητισμού και θεσπίσει ειδικές ρυθμίσεις υπέρ των εξαιρετικώς διακρινόμενων αθλητών όπως είναι οι Ολυμπιονίκες.
Επιπλέον, τονίζεται ότι το ΝΣΚ στην ουσία νομοθέτη, ενώ η αποστολή του είναι να εκπροσωπεί και να υποστηρίζει από νομικής σκοπιάς τη διοίκηση και επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 77 του Συντάγματος η αυθεντική ερμηνεία των νόμων ανήκει αποκλειστικά στο νομοθέτη και όχι πάντως στο ΣΝΚ.